Eli nyt on vaihdettu imu putki ja nokka-akselin asento tunnisti (alkuperäis laatunen) ja edellen auto tehoton ja semmoni lopsutuksen ääni konehuoneesta kuuluu 1-2 sylinterin tai ehkä vanoksen luota. Onko menny se vanoksen solenoidi ? vai vanoksen tiivisteet varaosa myyjä sano että voi olla pakopuolen nokka-akselin asento tunnisti ? onkohan tuossa edes semmoista? Ja auto e39 520 I M52 vm.2000
Vika koodit P1523 Ja P1520 bmw e39 520i
Collapse
X
-
Hävisikö koodit tuolla remontilla?
Puristukset kohdallaan? On 2000 mallisessa myös pakonokalla anturi
-
En ole puristuksia mitannu ja vasta tilasin vanoksen tiivisteet pitää kokeilla jos niillä häviäis aika samanlaisia oireita tuntus olevan mitä tuli topicceja luettuunOriginally posted by Muurahainen View PostHävisikö koodit tuolla remontilla?
Puristukset kohdallaan? On 2000 mallisessa myös pakonokalla anturi
Comment
-
Comment