Alkoi siitä, että kesken ajon alkoi ajoittain ja enenevästi apukuskin puolelle puskea kuumaa keskellä kesää, kun ensin liikkeelle lähtiessä ja aina välillä toimi ihan ok. Autossa automaatti-ilmastointi. Vaihdoin lämppärin venttiilin ja toimi hetken ok, minkä jälkeen alkoi tehdä melkein samaa mutta kuskin puolelle. Ajon alussa tulee sopivaa lämpöä ja sitten ykskaks menee kuumalle, eikä mikään auta. Vaihdoin lämppärin sisälle kuskin puolelle sen anturin, joka mittaa lämppäristä hyttiin tulevan ilman lämpöä - ei apua. Putsasin kojetaulusta ohjausyksikön ja sen pikku puhaltimen - ei apua. Vaihdoin kojetauluun koko ohjausyksikön - ei apua.
Tuolla https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=247935
pyöritty samansuuntaisen aiheen ympärillä ja kuvissa kuskin jalkatilassa näkyvän anturin kohdalla mulla vain reikä muovissa. Bensa-autoissa (joissain ... kai) sieltä lähtee alipaineletku imusarjaan ja matkalla on joku lämpöanturi, joka liittyy lämppärin toimintaan mutta tuolla sellaista ei ole ja imusarjaan se letku nyt tietenkään ei menisi. Auto ollut mulla uudesta, eikä siellä muovien sisällä ole mun tietääkseni käyty eikä sitä kuvan anturia siellä musta ole koskaan ollutkaan vaan vain reikä, jossa se voisi olla.
Edelleenkin tekee niin, että jonkun aikaa liikkeellelähdön jälkeen on viileä, jos haluaa ja sitten vartin-puolen tunnin ajon jälkeen alkaa kuskille tulla kuumaa ylös ja alas, eikä siis tottele lämpötilanappulaa. Hantin puoli toimii normaalisti. Läpät toimii niin että saa valita kuumaa ylös tai alas tai molempiin ja kojetaulusta saa kyllä viileetä tulemaan ihan niin kuin pitää ja se lämpö säätyy, kun pyörittää rullaa eli toimii niin kuin pitää.
Mitäs vi...a tolle nyt seuraavaks pitäis kokeilla?
Tuolla https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=247935
pyöritty samansuuntaisen aiheen ympärillä ja kuvissa kuskin jalkatilassa näkyvän anturin kohdalla mulla vain reikä muovissa. Bensa-autoissa (joissain ... kai) sieltä lähtee alipaineletku imusarjaan ja matkalla on joku lämpöanturi, joka liittyy lämppärin toimintaan mutta tuolla sellaista ei ole ja imusarjaan se letku nyt tietenkään ei menisi. Auto ollut mulla uudesta, eikä siellä muovien sisällä ole mun tietääkseni käyty eikä sitä kuvan anturia siellä musta ole koskaan ollutkaan vaan vain reikä, jossa se voisi olla.
Edelleenkin tekee niin, että jonkun aikaa liikkeellelähdön jälkeen on viileä, jos haluaa ja sitten vartin-puolen tunnin ajon jälkeen alkaa kuskille tulla kuumaa ylös ja alas, eikä siis tottele lämpötilanappulaa. Hantin puoli toimii normaalisti. Läpät toimii niin että saa valita kuumaa ylös tai alas tai molempiin ja kojetaulusta saa kyllä viileetä tulemaan ihan niin kuin pitää ja se lämpö säätyy, kun pyörittää rullaa eli toimii niin kuin pitää.
Mitäs vi...a tolle nyt seuraavaks pitäis kokeilla?
Comment