E39 535 V8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hartza´s garage
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 137

    E39 535 V8

    Elikkäs tollanen otsikon mukainen auto kiinnostaa, mutta epätietoisuus kalvaa mieltä. Lähipiirissä ei ole/ollut yhtään e39:ä veekasilla joten mulla ei oo hajuakaan minkälainen ko. moottori on. Osat tietysti maksaa hunajaa mutta kestääkö se?? Onko ollut esim. kansi/jakopää ongelmia?? Ja minkälainen on kulutus??
    Eli tällaista, kertookaahan jos on omakohtaisia kokemuksia tms. Kiitokset etukäteen!
    E39 528i vm. -96
  • Juppe
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 4541
    • TURKU

    #2
    Olis hatara muistikuva että alkupään koneissa ongelmia nicasil pinnoitteen kanssa...

    Comment

    • RiiQuu
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1367

      #3
      Originally posted by Juppe
      Olis hatara muistikuva että alkupään koneissa ongelmia nicasil pinnoitteen kanssa...
      ...ilmeisesti kuitenkin ainoastaan jenkeissä missä ajavat paskoilla bensoilla.
      "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
      - - -
      E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
      Cäbi©

      E36 M3 Coupé 1996
      G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

      Comment

      • Masinol
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 988
        • "Turku"

        #4
        Originally posted by Juppe
        Olis hatara muistikuva että alkupään koneissa ongelmia nicasil pinnoitteen kanssa...

        Höpö höpö.... Ongelma niissä maissa jossa on paljon rikkiä polttoaineessa... eli lähinnä ilmeisti venäjällä ja jenkeissä....


        edit: Riiquu kerkes ensin
        Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

        Comment

        • Keimo
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 2032
          • Kekkoslovakia

          #5
          Originally posted by RiiQuu
          ...ilmeisesti kuitenkin ainoastaan jenkeissä missä ajavat paskoilla bensoilla.
          Taisi olla kuitenkin Englannissa, jossa oli yksinkertaisesti vaan huonolaatuista bensaa.

          Besuchen Sie die BMW Welt und das BMW Museum – das Herz der Marke BMW mit Ausstellungen, Erlebniswelt und Auslieferungen.

          Comment

          • S.P.R
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2003
            • 1009
            • Oulu area

            #6
            Searchilla löytyy keskusteluja 535 ja 540. Niissä on sama perus motti, joten samat jutut koskee molempia.

            Osat tietysti maksaa hunajaa mutta kestääkö se?? Onko ollut esim. kansi/jakopää ongelmia??
            Kestää ja ei ole tyyppivioiksi luokiteltavia ongelmia kannen tai jakopään kanssa.

            Niin ja jos haluat V8:in pellin alle niin ehdottomasti 540!

            Comment

            • Sickness
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 1923
              • Helsinki

              #7
              Saako fiksun facelift 540i:n Suomeen ja kilpiin 30 tonnilla?
              E39 520iA -02

              Comment

              • Benzino
                Bimmer Fanatic
                • May 2003
                • 643
                • EFHK

                #8
                Originally posted by Sickness
                Saako fiksun facelift 540i:n Suomeen ja kilpiin 30 tonnilla?
                Saa ja helposti. 10-13t€ auton hinta + verot 7-9t€ + kulut 1500€ yhteensä
                n. 22000€.
                Jos haluut, voin käydä hakemassa

                Comment

                • exodus
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2003
                  • 774
                  • Oulu

                  #9
                  Originally posted by Benzino
                  Saa ja helposti. 10-13t€ auton hinta + verot 7-9t€ + kulut 1500€ yhteensä
                  n. 22000€.
                  Jos haluut, voin käydä hakemassa
                  aika ihmemies pitää olla jos löytää tuohon hintaan faceliftatun(eli 2001->) 540:n.

                  Comment

                  • Sickness
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 1923
                    • Helsinki

                    #10
                    Originally posted by exodus
                    aika ihmemies pitää olla jos löytää tuohon hintaan faceliftatun(eli 2001->) 540:n.
                    Tosiaan, facelift-malli kiinnostaa, ei nuo vanhemmat. Eli irtoaako kolmellakympillä?

                    Benzino: Varmaan ihan vain ystävällisyyttäsi kävisit mulle auton hakemassa Kiitos kuitenkin
                    E39 520iA -02

                    Comment

                    • Benzino
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2003
                      • 643
                      • EFHK

                      #11
                      Originally posted by Sickness
                      Tosiaan, facelift-malli kiinnostaa, ei nuo vanhemmat. Eli irtoaako kolmellakympillä?

                      Benzino: Varmaan ihan vain ystävällisyyttäsi kävisit mulle auton hakemassa Kiitos kuitenkin
                      Jaahas..
                      Ajattelin että faceliftattu esim. 98 passaisi.. Kyllähän noihin vanhempiinkin on vaihdettu moniin sälää 2001-mallin mukaiseksi saamiseksi..
                      Asiaan.. Tuollaisia loppuvuoden 2000 puolella rekisteröityjä kuitenkin 2001 mallisia
                      540iA:ta saa kyllä n. 14000 eurosta ylöspäin. Siis hintaPYYNNÖT.
                      15-16t eurolla saa jo kymmeniä vaihtoehtoja.. Eli kyllä jää 20t-30t euron haarukkaan joka tapauksessa...

                      Comment

                      • dunkelblau
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2003
                        • 1151
                        • Uusimaa

                        #12
                        Originally posted by Benzino
                        Eli kyllä jää 20t-30t euron haarukkaan joka tapauksessa...
                        Uups... Jos jäis sittenki odotteleen hintojen laskua ja kilometrien kasvua? Tai sit vaihtas sen 3.0 V8:n tohon e36:een. Loppuskohan sitte myös ne jorinat 325i-miehistä?
                        "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

                        Comment

                        Working...
                        X