Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Touring takakoiranluiden vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petterihi
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2015
    • 622
    • Kerava

    E39 Touring takakoiranluiden vaihto

    Mikäs on järkevin tapa vaihtaa nämä? Netin ohjeet ja videot ovat lähinnä sedaniin. Kertaalle koitin ja en saanut millään alempaa kiinnitystä auki kun vetari yms tiellä.

    Käytettävissä on nosturi ja tarvittaessa pystyy jousen nappaamaan irti.

    Onko takapyörän ripustuksen liikeradassa jotain asentoa milloin alempaan pulttiin mahtuisi?

    Tai iskarin pultti auki ja ja avata alatukivarren pultteja (luultavasti todella jumissa...) ja laskea alatukivarsi alas?

    Vai kannattaako purkaa koko ripustus suosiolla...?
    E39 523iA Touring -00
    --
    E39 523 osia edullisesti
    Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Itsellä löytyy juuri sopivan kokoiset avaimet että sain vetarin välistä nuo vaihdetuksi.

    Oli kyllä melkoista nyhräämistä mutta kyllä siitä selvisi purkamatta ripustusta.

    Comment

    • Juho_
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2016
      • 1064
      • Suomi

      #3
      Alatukivarren ottaisin pois paikoiltaan, roikkumaan etummaisesta pultista vaan.
      Ja vakaajan kannakkeet irti.

      Sit pääsee leikkaamaan ruostuneen kierreosan ja mutteri pois.

      Pitää kyllä kattoa oliko toukassa vähän eri juttu ku sedanissa.. mut muistaakseni sama pätee toukassakin (pitäis vaihtaa itekkin koiranluut)
      YouTube
      Instagram // Juhon Moottoripaja

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Kun vaihdatte niitä niin katsokaa että uudessa nivelessä on tarpeeksi rasvaa ettei heti tarvitse vaihtaa uudelleen.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎