Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 takatukivarsi jeejee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JukkaR
    Bimmer Rookie
    • May 2003
    • 160
    • Vihti

    e39 takatukivarsi jeejee

    Jeps..eli nyt toi kolina jo ärsyttää ja huollossa tuli ilmi että noi (ylätukivarret tms. ja jotku puslat tai jotain) on väljät...

    Osat ois n. 170e/kpl ja 30e jotain noi pikku jutskat + työt. Argh..noh, noi kestää kyl eri tapaan kuin VW:ssä, joten ei paha hinta sinällään.

    Mutta..viedäkö BMW edustajalle vaihdettavaksi vai tekiskö tuo Tapiolan Esso tommosta hommaa? Ois varmaan halvemmat tunnit..
    e39 523i -98
  • Robi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 7606
    • Vantaa

    #2
    Re: e39 takatukivarsi jeejee

    Originally posted by JukkaR
    Jeps..eli nyt toi kolina jo ärsyttää ja huollossa tuli ilmi että noi (ylätukivarret tms. ja jotku puslat tai jotain) on väljät...

    Osat ois n. 170e/kpl ja 30e jotain noi pikku jutskat + työt. Argh..noh, noi kestää kyl eri tapaan kuin VW:ssä, joten ei paha hinta sinällään.

    Mutta..viedäkö BMW edustajalle vaihdettavaksi vai tekiskö tuo Tapiolan Esso tommosta hommaa? Ois varmaan halvemmat tunnit..
    Varmasti tekee...on nimittäin niin helppo homma vaihtaa ne tukivarret :wink:
    Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
    Tiedustelut priva tai 0452210069

    Current
    E61 530d
    E39 530d
    E39 520iA
    E46 330xd
    E28 528i

    Comment

    • Piplis
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 292
      • Kerava

      #3
      saako e39 touringin ylimmäiset takatukivarret vaihdettua iskunvaimentimia irroittamatta?

      Äkkiseltään näytti aika ahtaalle takimmaisen tukivarren sisemmän kiinnityspultin kohta ja epäilyttää mahtuuko tulemaan pois iskarin ollessaan paikallaan.
      *-06 e46 330CiA Cabriolet*

      Comment

      • vene67
        Bimmer Rookie
        • Jan 2011
        • 29
        • Seinäjoki

        #4
        Lähteekö tuo pultti ilman iskarin irroitusta ? Jos ei niin riittääkö iskarin irroitus alapäästä jolloin ehkä tulee sen verran tilaa että pultin saa pois ??
        Kohta alkaa vaihto niin olis hyvä etukäteen tietää.
        BMW 525dA E60 M57/TU -05
        BMW 525i E39 M54 Touring -01

        Comment

        • pagi
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 73
          • Joensuu

          #5
          ei ainakaan omasta touringista sopinut lähtemään pelkän alapään irroituksella. Joutui purkamaan iskarin ihan lattialle asti.

          Kyseessä siis touring ilmapussi perällä, jos tuolla jotain väliä.
          E46 328
          E90 320d


          EX:
          E39 528 touring
          E36 325
          E39 528 "m5"

          Comment

          • vene67
            Bimmer Rookie
            • Jan 2011
            • 29
            • Seinäjoki

            #6
            Ok kiitos, hyvä tietää eli enemmän pitää purkaa et saa pultin pois. Parempi laittaa toisin päin niin on seuraavalla kertaa helpompi jos noin onnistuu.
            BMW 525dA E60 M57/TU -05
            BMW 525i E39 M54 Touring -01

            Comment

            • petrolhead
              Moderator
              • Feb 2004
              • 13793
              • Hyvinkää

              #7
              -hups tulipa vastattua 7 vuotta vanhaan postaukseen-
              Last edited by petrolhead; 02-11-2011, 20:28.
              2015 VW Crafter
              1984 BMW 316
              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎