Tosiaan tuli tuommoinen hommattua ja ilmeisesti vasta lämmittyään ravistaa jos lähettää paikaltaan hieman isommalla kaasulla. Luistaako pakka, vai voiko olla muita aiheuttajia? Ja jos, oletettavasti, vika laatikossa on, onko laatikko jo menetetty? Kilometrejä melkein 300tkm.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 328i automaatti ravistaa liikkeellelähdössä
Collapse
X
-
Originally posted by Eezeta View PostTosiaan tuli tuommoinen hommattua ja ilmeisesti vasta lämmittyään ravistaa jos lähettää paikaltaan hieman isommalla kaasulla. Luistaako pakka, vai voiko olla muita aiheuttajia? Ja jos, oletettavasti, vika laatikossa on, onko laatikko jo menetetty? Kilometrejä melkein 300tkm.
Kyllähän noihin pystyy kitkapintoja vaihtamaan.
Mutta. En ole koskaan kuullut mallista e39 328i ??e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Kuten voi huomata, ensimmäistä kertaa bemaritallissa. Eli 528 on kyseessä.
Eli myyjän mukaan ainakin ilmenee lämpimänä, en ole viitsinyt kylmänä oikeastaan kokeilla. Ja heti liikkeelle lähtiessä, jos höllää kaasua ja painaa taas, ei tuntuisi ravistavan.
Auton alla ryömiskelin, niin rättinivel näytti päällisin puolin tarkasteltuna eheältä, enkä kardaania heiluttelemalla ainakaan huomannut mitään välyksiä. Samoten pyöräntuennan puslat nätti äkkiseltään hyviltä ja auto kulkee muutenkin vakaasti. Täytyy nyt vielä ainakin katsoa että laatikossa on öljyä tarpeeksi. Jos tuo vaikka olisi venttiilivikaa, voisiko vielä öljynvaihdolla luttaantua?
Comment
-
-
Originally posted by Eezeta View PostTäytyy nyt vielä ainakin katsoa että laatikossa on öljyä tarpeeksi. Jos tuo vaikka olisi venttiilivikaa, voisiko vielä öljynvaihdolla luttaantua?
Comment
-
Comment