Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 vaihdelaatikon stefat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samppasika
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 769
    • Kempele

    E39 vaihdelaatikon stefat

    Onko nuo getragin etu ja takastefa ihan normi stefoja vaiko jotain ihmeelisempiä? Katselin ETK:sta mitat ja ostin paikallisesta tarvikelikkestä parin euron hintaan mitoilla 40x64x9 stefan laatikon takastefaksi. KL- varaosasssa moisella takastefalla on hintaa 9€ ja merkkiliikkeessä kaiketi jotain 15€ paikkeilla?
    Eli onko tuo hintaero pelkästään moninkertaista katetta, vaiko onko em. osissa erojakin?
    Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
    E61 530d M-sport -08
    E39 528i Touring -97

    Yhteydenotot: [email protected] !!

    Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
  • 525TDS Touring
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 483
    • Sahalahti

    #2
    Originally posted by Samppasika
    Onko nuo getragin etu ja takastefa ihan normi stefoja vaiko jotain ihmeelisempiä? Katselin ETK:sta mitat ja ostin paikallisesta tarvikelikkestä parin euron hintaan mitoilla 40x64x9 stefan laatikon takastefaksi. KL- varaosasssa moisella takastefalla on hintaa 9€ ja merkkiliikkeessä kaiketi jotain 15€ paikkeilla?
    Eli onko tuo hintaero pelkästään moninkertaista katetta, vaiko onko em. osissa erojakin?
    Jos mitat täsmää, niin pitäisi käydä aivan hyvin. Yksi syy korkeammalle hinnalle joissain tapauksissa on ns. painetta kestävä stefa, jollasia ei manuaalilaatikoissa ole, tai sitten pölysuojattu, mikä vois manuaalissa ollakkin, mutta se selviää vertaamalla vanhaan.
    Ex-525TDSa Touring -98
    Ex-MB E220T CDi -02
    E61 520D -09
    F11 518d -16

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎