Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 jarrupalat vaihdettu valo palaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6324
    • P-Pohjanmaa

    e39 jarrupalat vaihdettu valo palaa

    Eilen vaihdatin keulaan uudet jarrupalat,mutta edelleen keltainen valo killottaa kojelaudassa.
    Onko "varoitinjohdossa" vikaa vai mikä ?
    Toisaalta takapalatkin on aika finaalissa onkos siellä myös tunnistin kuluneille paloille ?
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport
  • creative 22
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 560
    • Alavus

    #2
    Originally posted by veku
    Eilen vaihdatin keulaan uudet jarrupalat,mutta edelleen keltainen valo killottaa kojelaudassa.
    Onko "varoitinjohdossa" vikaa vai mikä ?
    Toisaalta takapalatkin on aika finaalissa onkos siellä myös tunnistin kuluneille paloille ?
    Uusittiinko tunnistinjohto myös?Takana tunnistinjohto on oikealla puolella mikäli muistan oikein.Kokeile pitää virta-avainta 1- asennossa 30sek, käynnistämättä moottoria.
    Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring

    Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.

    BMW Freude Am Fahren

    Comment

    • jona
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 436
      • helsinki

      #3
      se valo paloi omassa autossakin muutaman päivän kun palat ja se varotus johto oli vaihdettu mutta sammui sitten itestään,takanakin on kyllä sama systeemi kuin edessäkin mutta olis se aika hyvä sattuma että takaata menis samaanaikaan.
      -BTCF absolutistit team-

      Comment

      • veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6324
        • P-Pohjanmaa

        #4
        Ei uusittu johtoa pelkät palat vain.
        Mikäs kikka tuo 1-asennossa 30sek on ?
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

        Comment

        • Kentsu
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2004
          • 1397
          • Tuusula

          #5
          Originally posted by veku
          Ei uusittu johtoa pelkät palat vain.
          Ne johdot on kertakäyttökamaa, ts. kun valo syttyy täytyy vaihtaa se piuhakin.
          Ex: 523iA '97, 520iA '89
          /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

          Comment

          • takahiki
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2004
            • 203
            • home

            #6
            Jos et sitä piuhaa halua uusia niin johdot yhteen pysyvästi ja akunkenkä vähäksi aikaa irti niin valo sammuu.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎