Originally posted by KFZ-Koenig
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymys e39 etupenkeistä, KIIRE, APUVA!!!
Collapse
X
-
Originally posted by theelekrepMikä mesta toi Hyvinkään Bemari on? Kyllähän sitä tuolla hintaerolla ajelee Vantaalta Hyvinkäälle tuon valon nollauttamaan.
Avainkierto 13
05840 Hyvinkää
Puhelin: (019) 457 4700
Faksi: (019) 457 4770
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigAutoArola Oy
Avainkierto 13
05840 Hyvinkää
Puhelin: (019) 457 4700
Faksi: (019) 457 4770
www.autoarola.fie30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
-
Kun nyt kerran täällä on puhetta tuosta airbag-valosta, niin pitihän sitä itekin vähän tehä tutkimusta tuon asian tiimoilta noin sunnuntaipäivän ratoksi. Joten kurvasin "pajalle" ja siellä nyppäsin apparin penkistä tuon plugin irti tahallaan ja sitten virrat päälle. Siinähän se komeesti alkoi komeesti mittaristossa airbag-valo palamaan. Sitten vaan kurvailin himaan ja nappasin läppärin ja piuhat messiin ja menin Columbuksen parkkihalliin tuulensuojaan tutkailemaan tilannetta tarkemmin. Läppärillä ja CS:llä tsekkasin, että pari vikakoodia tuo plugin irroitus näköjään tekee sinne muistiin. Sitten vaan laitoin koodit resetoiden ja valon sammuksiin . Joten kyllä tuo näköjään onnistuu ihan "koti"konsteinkin tuon sammuttaminen.
Joten, jos et loppupelissä keksi mitään muuta tuolle valolle, niin kyllähän tuota voidaan koittaa sullekin ja jos se onnaa, niin hinta on taatusti halvempi kuin Laakkosella .BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02Kun nyt kerran täällä on puhetta tuosta airbag-valosta, niin pitihän sitä itekin vähän tehä tutkimusta tuon asian tiimoilta noin sunnuntaipäivän ratoksi. Joten kurvasin "pajalle" ja siellä nyppäsin apparin penkistä tuon plugin irti tahallaan ja sitten virrat päälle. Siinähän se komeesti alkoi komeesti mittaristossa airbag-valo palamaan. Sitten vaan kurvailin himaan ja nappasin läppärin ja piuhat messiin ja menin Columbuksen parkkihalliin tuulensuojaan tutkailemaan tilannetta tarkemmin. Läppärillä ja CS:llä tsekkasin, että pari vikakoodia tuo plugin irroitus näköjään tekee sinne muistiin. Sitten vaan laitoin koodit resetoiden ja valon sammuksiin . Joten kyllä tuo näköjään onnistuu ihan "koti"konsteinkin tuon sammuttaminen.
Joten, jos et loppupelissä keksi mitään muuta tuolle valolle, niin kyllähän tuota voidaan koittaa sullekin ja jos se onnaa, niin hinta on taatusti halvempi kuin Laakkosella .
050 5454129e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigSaitko muuten nahan istumaan hyvin tai jopa kiristettyä mahdolliset kulumiskurtut vasemman kankun kohalta pois?
Nahka tulee ilmeisesti jollain uusiokäyttösillä koukuilla sinne alareunaan kiinni, vai miten teit kiinnityksen?
Ja kysymykset jatkuu... miten toi penkinlämmittimen vastusjuttu menee siinä isuinosan ja selkänojaosan välissä? Tavallisella johdolla?Last edited by theelekrep; 22-02-2006, 10:27.e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
-
Tuosta airbag valosta vielä..Tis:n mukaan e39:ssä, jos valon on sytyttänyt esim. etumatkustajan penkin painetunnistinmatto, on muu järjestelmä siitä huolimatta vielä aktiivinen.Mikäli tuota oikein tulkitsin.Ja samaa sanottiin merkkihuollossakin.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by creative 22Tuosta airbag valosta vielä..Tis:n mukaan e39:ssä, jos valon on sytyttänyt esim. etumatkustajan penkin painetunnistinmatto, on muu järjestelmä siitä huolimatta vielä aktiivinen.Mikäli tuota oikein tulkitsin.Ja samaa sanottiin merkkihuollossakin.
Originally posted by theelekrepColumbuksen parkkihalliin? Meidän toimisto on Columbuksessa. Soitteleppa mulle jos siellä liikut niin vois tuota kokeilla! Olen siellä arkisin klo 10-18
050 5454129BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Ymmärretäänpä...tai halutaanpa ymmärtää nuo TIS:n "ohjeet" airbagvalon palamisen suhteesta järjestelmän aktiivisuuteen miten tahansa, niin se on FAKTA että systeemissä ei taatusti ole mitään latautuneena jos/kun airbagvalo killittää kojelaudassa. Systeemihän sallii muutaman hetkellisen kotakti/vastusvian ennen valon sytyttämistä...mutta jos/kun se on syttynyt, niin 100% varmuudella ei järjestelmä ammu yhtään sytytintä mistään.
Comment
-
-
Ja mistähän tuollainen 100% varmuustieto on peräisin??Oletko kenties kolaroinut autosi valon palaessa ja bagit ei lauenneet?Niin tai näin,
en ihan heti lähtisi kyseenalaistamaan valmistajan omia ohjeita.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Creative22: Olen ollut ammatikseni käytännössä päivittäin tekemisissä eri merkkien/mallien airbagien/järjestelmien kanssa niin kauan kun niitä on Suomessa ollut, eli tuolta 90-luvun alkuhämäristä.
Tästä on jo niin paljon käyty tälläkin saitilla keskustelua, että en nyt viitsi lähteä uudelleen puimaan miksi systeemin latautuminen on mahdotonta mikäli valo palaa kojelaudassa. Kuitenkin jos näin EI OLISI, olisi järjestelmä todella hengenvaarallinen.
Comment
-
-
Originally posted by HemiCreative22: Olen ollut ammatikseni käytännössä päivittäin tekemisissä eri merkkien/mallien airbagien/järjestelmien kanssa niin kauan kun niitä on Suomessa ollut, eli tuolta 90-luvun alkuhämäristä.
Tästä on jo niin paljon käyty tälläkin saitilla keskustelua, että en nyt viitsi lähteä uudelleen puimaan miksi systeemin latautuminen on mahdotonta mikäli valo palaa kojelaudassa. Kuitenkin jos näin EI OLISI, olisi järjestelmä todella hengenvaarallinen.
Comment
-
Comment