Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 ikä painaa - alusta takaisin kuosiin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HKM
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 427
    • Sipoo

    E39 ikä painaa - alusta takaisin kuosiin

    Koslassa kilometrejä vajaat 220.000km. Etuiskarit vaihdatin 120.000 kilometrin tietämillä. Voisiko arvon raati kertoa mitkä osat alustassa jousien ja iskunvaimentimien lisäksi kuluvat vaihtokuntoon? Tukivarret tuntus olevan ihan ok. Tarkoitus olisi saada tuon auton alusta jämäkkään ja mikä ettei jopa alkuperäiseen kuntoon. Auto on tällä hetkellä jo sen verta "lullassa" kunnossa että alkaa jo hivenen haittaamaan.

    Toisin sanoen itse olen ajatellut vaihtaa iskarit ja jouset. Kuinkahan suuri merkitys noilla puslilla on? Ainakin näyttävät kuivilta ja ehjiltä, joten kannattaakohan noita alkaa vaihtelemaan? Pistäkää listaa osista joita on syytä tarkkailla ja mitkä vaikuttavat ajettavuuteen.

    -hkm-
    Kiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com

    BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
    Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
    Ex. E30 318is
    Ex. Jaguar XJR
    Ex. E39
  • Robi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 7606
    • Vantaa

    #2
    Takakelkan puslat kannattaa tsekata...Eli ne neljä isoa puslaa joilla koko akselisto on korissa kiinni.. Pultti rohkeasti vain auki ja tarkistaa onko puslassa halkeamia..jos on niin vaihtoon. Edestä kannattaa tarkistaa mm koiranluiden eheys.
    Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
    Tiedustelut priva tai 0452210069

    Current
    E61 530d
    E39 530d
    E39 520iA
    E46 330xd
    E28 528i

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎