Meidän wanha 520i aut.e39 (v-98) on alkanut jo rapian 500000 km:n jälkeen temppuilee. Kun osalämpöisenä käynnistät ja kytket automaatista D tai R kone sammuu...pienillä kierrosten lisäyksellä ja temppuilulla pääsee lähtee. Harvemmin sammuu enää kun pääsee pidemmälti ajaa. Kun seuraa kierroslukumittaria näyttää että kierrokset vaan laskee niin alas ettei jaksa käydä. Tuli mieleen voisiko tyhjäkäyntimoottorin takkuaminen aikeuttaa tämän? onko sellainen yleistä? onko jokin keino puhdistaa ko. laite tai onko kallis vaihtaa vai onkohan syy jossain ihan muualla , olisi heittää vinkkejä.Missä tuollainen erg venttiili sijaitsee (kai siellä sellainen on)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 i sammuilee
Collapse
X
-
Aloita puhdistamalla se tyhjäkäyntisäädin ja samalla kannattaa katsoa imuvuodot. Autossa ei ole egr (sitä kait tuolla erg haettiin).e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Kiitos. pääsin jo aika lähelle tuota tyhjäkäyntiventtiiliä, mutta en ollut varma lähteekö se sielä kannen puolen liitoksesta ihan vaan vetämällä vai pitäskö sinne päästä avaa joku panta? Suihkin venttiilin sisään letkulla voitelu/puhdistusainetta ja painoin paineilmaa perään..katsotaan oliko siitä mitään apua. Onko ko. mallin auton em. venttiilin vaihdosta mitään videoo tms. kukaan löytänyt?
Comment
-
Comment