Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muutama kysymys E39 525tds '96

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lalli69
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 209
    • Panttila Capital of Kurikka

    Muutama kysymys E39 525tds '96

    Mikäköhän turbo tuollaisessa on vakiona?
    Jos joskus innostuis laittamaan hieman suurempaa puhallinta, niin mitä suosittelisitte?
    Saako tuonne sovitettua suurempaa cooleria?

    Jonkinsortin lukkoperäkin tuossa taitaa olla, (ainakin jättää 2 raitaa)
    minkälaisia periä noihin on saanut? (välitykset, lukko?...jne. jne.)
    Kestääkö perät?

    Paljonko tommosen manuaali aski kestää vääntöä?

    Vastauksista kiittäen. -lalli69-
    E38 740iA
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #2
    ...ei ole ainakaan lukkoperää...

    Comment

    • Lalli69
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 209
      • Panttila Capital of Kurikka

      #3
      Originally posted by Hemi
      ...ei ole ainakaan lukkoperää...
      No ainakin se piirtää kahta raitaa, vaikkajakuinkajapitkälti.
      Ei muuten oo suomi mosse.
      Oliskohan Sven ruksannu semmosen lisävarusteeksi ? (Ruotti auto)
      E38 740iA

      Comment

      • jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

        #4
        NO polttaako kahella kun pyörittää rinkiä??

        Ja perän välitys on se mitä kiekat näytää 4 vaihteella 100km/h ajettuna todellista nopeutta..
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

        Comment

        • Lalli69
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 209
          • Panttila Capital of Kurikka

          #5
          En varsinaisesti pyöritellyt vaan jarrukaasulla tuossa tiellä vähän kokeilin.
          2 samanlaista Käärmettä sinne tuli.

          Osaisko joku noista turboista/coolerista sanoa jotain?
          E38 740iA

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #6
            Lukkoa siellä ei kuitenkaan ole. e39:hin on ollut lukkoa saatavilla vain ja ainoastaan M5:een, eikä tämän jälkiasennus ole käytännössä mikään "bolt on" juttu. Aja toinen pyörä asfaltille ja toinen vastaleikatulle nurmikolle. Jos vieläkin sutii molemmilla, on tasauspyörästöremontti näkyvissä.

            Comment

            • sirkus
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2004
              • 2195
              • kaustinen

              #7
              Ainakin e34 tds:n vakio ahtimessa ei lue valmistajaa vaan bmw logot ja itse ahdin on todella pieni ja vakio pakosarjaan ei suoraa mene isompi ja sarjakin on niin säälittävä et suosiolla tekee kunnon sarjan isommalle ahtimelle. coolerin sit teettää nokalle mittojen mukaan.
              Chrysler 300c crd touring 2010
              Daily driver
              Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
              Man cave on wheels
              Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
              Built not bought
              V8, only juice&milk come in 2 litres

              Kawasaki zzr1100 fighter


              Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

              Comment

              • Lalli69
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2004
                • 209
                • Panttila Capital of Kurikka

                #8
                Originally posted by jmp2002
                Ja perän välitys on se mitä kiekat näytää 4 vaihteella 100km/h ajettuna todellista nopeutta..
                Ajoin 4 vaihteella mittarinmukaan ~105 ja kierrokset näytti 2700 1/min (mittarivirhe 90km/h vauhdissa +3km/h)
                Onko tuossa muka noin harva perä kuin 2,7:1?
                E38 740iA

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎