Eli seuraavanlainen ongelma alkoi akun tuhoitumisen jälkeen (putosi seisonnassa n. 7V);
Vilkku on melkein jatkuvasti päällä oikealle, paitsi kun vilkkuviiksi on kytkettynä vasemmalle. Kun virrat on pois, on parkit myös oikealle päällä, tosin vilkkuu välillä päälle ja pois.
Tiedän että matala jännite akussa aiheuttaa outoja sähköongelmia näissä, mutta voisiko tuo myös olla rikkonut LCM:n? Uusi akku siis nyt asennettuna. Inpaa en ole luotettavasti saanut t oimimaan tuolla 20 pinnisellä liittimellä, yhteys katkeilee ja antaa IFP-0010 koodia, mutta sen verta mitä sain sillä tutkailtua niin "Voltage at turn lights switch" on vasemmalle käännettynä 1.25V, keskellä 3.8V ja oikealle 2.5V, eli ilmeisesti viiksi on kuitenkin kunnossa?
Auttaako tässä muu kuin mennä LCM-kaupoille, vai voiko tuo viiksi silti olla rikki? Tai jotain muuta mitä voisi kokeilla?
Vilkku on melkein jatkuvasti päällä oikealle, paitsi kun vilkkuviiksi on kytkettynä vasemmalle. Kun virrat on pois, on parkit myös oikealle päällä, tosin vilkkuu välillä päälle ja pois.
Tiedän että matala jännite akussa aiheuttaa outoja sähköongelmia näissä, mutta voisiko tuo myös olla rikkonut LCM:n? Uusi akku siis nyt asennettuna. Inpaa en ole luotettavasti saanut t oimimaan tuolla 20 pinnisellä liittimellä, yhteys katkeilee ja antaa IFP-0010 koodia, mutta sen verta mitä sain sillä tutkailtua niin "Voltage at turn lights switch" on vasemmalle käännettynä 1.25V, keskellä 3.8V ja oikealle 2.5V, eli ilmeisesti viiksi on kuitenkin kunnossa?
Auttaako tässä muu kuin mennä LCM-kaupoille, vai voiko tuo viiksi silti olla rikki? Tai jotain muuta mitä voisi kokeilla?
Comment