Haulla ei osunut oheista tietoa eteen. Miten E39 bemuissa tuo etumatkustajan airbagosasto on viritetty, saako kytkettyä esim. avaimella pois päältä? Ideana tässä taustalla lastenistuimen/turvakaukalon mahdollinen viritys etupenkille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 etumatkustajan airbag poiskytkentä
Collapse
X
-
Originally posted by huoppa81Laki kieltää pois kytkemisen, ellei autossa ole tehtaalta tilattua tai tehtaan jälkiasennussarjalla laitettua katkaisinta.
Oletko koskaan ajanut ylinopeutta, vaihtanut kaistaa ilman vilkkua yms... laki kieltää myös ne. Kannattaa ilmoittaa linkki poliisille tästä ketjusta, että täällä suunnitellaan rikosta(joka myös on rangaistavaa).
Ps. Olethan muistanut ilmoittaa jokaiselle madallusta suunnittelevalle, että ne pitää muutoskatsastaa välittömästi asennuksen jälkeen...
Comment
-
-
Originally posted by LeWeHello.
Oletko koskaan ajanut ylinopeutta, vaihtanut kaistaa ilman vilkkua yms... laki kieltää myös ne. Kannattaa ilmoittaa linkki poliisille tästä ketjusta, että täällä suunnitellaan rikosta(joka myös on rangaistavaa).
Ps. Olethan muistanut ilmoittaa jokaiselle madallusta suunnittelevalle, että ne pitää muutoskatsastaa välittömästi asennuksen jälkeen...
Mikäs perkele siinä on että aina kun mainitaan termi "lain vastainen" älähtää jossain joku todellinen rebel, että laki on tehty naisille, lapsille ja kukkahattutädeille."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Originally posted by MoonshineYlinopeus, kaistanvaihdot ja muut hölmöilyt erikseen, auton varusteiden laiton muuntelu erikseen. Sitten jos paukautat kolarin, ja apukuskin puolella istuvalle sattuu jotain, voi keskutella lisää näitä kehittäviä keskusteluita vakuutusyhtiön ja poliisin kanssa.
Mikäs perkele siinä on että aina kun mainitaan termi "lain vastainen" älähtää jossain joku todellinen rebel, että laki on tehty naisille, lapsille ja kukkahattutädeille.
Ps. Liimaa kojelautaan tarra:AIRBACK KYTKETTY POIS! Jos ei kaveri halua istua siihen, niin istukoot vaikka takapenkille. Vapaa valinta.
Comment
-
-
Eikä siinä airbagin pois kytkemisessä ole mitään laitonta! Itse olen vauvan kaukalon takia Laakkosella kytketyttänyt sen pois päältä, minkä jälkeen
ajoin katsastuskonttorille ja muutoskatsastin auton yhdelle airbagille.
Mukana oli vain lappu Laakkoselta missä tuli ilmi, että kyseistä autoa on saanut myös ilman apukuskin bägiä.
En sitten tiedä kävikö mulla tuuri katsastajan kanssa... :O
ja auto oli 328 E36
Comment
-
-
Yhden merkkiliikkeen mukaan airbag:n poistaminen on ollut mahdollista juuri edellisen kirjoituksen tavalla,
mutta nyt on kuulemma tuo sääntö muuttunut. Eli heidän mukaan ei ole enää laillista.
Toki saahan sen siellä merkkiliikkeessä vieläkin epävirallisesti poistettua toiminnasta.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Onnistui se vielä 5kk sitten... ja vielä täysin laillisin keinoin. Laakkosella väittivät että nykyään ei enää saa poistaa bägiä, joten menin katsastusasemalle ottamaan selvää asiasta. Siellä sanoivat ettei asialle ole yhtään mitään estettä. Menin taas Laakkoselle ja kerroin asiasta jolloin he tutkivat asiaa ja suostuivat tekemään toimenpiteen. Näin siis 5 kuukautta sitten...
Comment
-
-
Originally posted by JesperEikä siinä airbagin pois kytkemisessä ole mitään laitonta! Itse olen vauvan kaukalon takia Laakkosella kytketyttänyt sen pois päältä, minkä jälkeen
ajoin katsastuskonttorille ja muutoskatsastin auton yhdelle airbagille.
Mukana oli vain lappu Laakkoselta missä tuli ilmi, että kyseistä autoa on saanut myös ilman apukuskin bägiä.
En sitten tiedä kävikö mulla tuuri katsastajan kanssa... :O
ja auto oli 328 E36E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
-
Originally posted by Jesperyritäppäs laittaa turvakaukaloa coupen takapenkille KUNNOLLA kiinni!
Ei muuten onnistu...
Sun tarttee vaihtaa autoa -> sedan, touring, tms. perhemalliin.E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan