kommentoin jo tätä samaa asiaa pariin webasto keskusteluun,mutta kukaa ei oo vastannu mitää joten uus yritys.webastoa oon käyttäny ny näillä pakkasilla aina ennen käynnistystä+webasto on tietenki vielä auton ollessa käynnissä.eileen ajelin n.20min kaupunkiajoa+siihen päälle 13km matka-ajoa.lämmöt nousi siihen neljäsosaan
eli ei oikeen vakuuta.kertokaa ny edes joku muu jolla on samanlainen auto että miten "nopeesti" teillä nousee noi lämmöt?itte aloin miettimään että oliskohan syytä vaihtaa termostaatti ja kattoo sitte mikä on tilanne?mitenkähän termari vaihdetaan?voi olla että löytyy search:illaki...
E39 530D termostaattiko rikki?
Collapse
X
-
E39 530D termostaattiko rikki?
Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Tags: None
-
Kyllä se normaaliajossa nousee melkein puoleen väliin (-18C). Jos käyttää sisäpuhallusta reilusti se laskee välillä melkein tuohon neljännesosaan.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
Ok,eli koitetaan vaihtaa termostaatti?vielä ku joku kertois että missähänpäin koko hökötys on?ja onkohan vaikee homma vaihtaa?search:illa ei löytyny ku m52 koneen termarin vaihto-ohjeMercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
Tänään oli -19 C. Webasto ei ehtinyt olla päällä kuin 10 minuuttia ja kymmenen minuutin ajon jälkeen koneen lämmöt oli normaalissa (eli mittarin puolessa välissä), vaikka automaatti-ilmastointi pukkas täysillä kuumaa.
530DATPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
http://www.realoem.com/bmw/showparts...42&hg=11&fg=35
Tuosta nyt jotain osviittaa. Kaivat vaan niin kauan, että termari on kourassa ja vaihtoon.
Jäähdytinnesteen täyttö tapahtuu seuraavasti: Virta päälle, kabiiniin lämpö täysille, täytä rauhallisesti merkkiin asti. Sitten vaan koeajo ja vielä kerran j-nesteen tarkastus/lisäys.
Comment
-
Jaahans, taitaa omassa vaunussakin tullut termostaatti tiensä päähän, kun nesteen lämmöt on ajotietokoneen mukaan 63-66 astetta eli hiukkasen yli ensimmäisen neljänneksen 40min ajon jälkeen -8 asteen pakkasessa?
Ihme homma, että moottoritiellä lämmöt nousi melkeen puoliväliin ja kun päästiin 40:n alueella, niin ämmöt laski tuonne 63 asteeseen?
Kannatttaako vaihtaa samalla vesipumppu, autona siis 525d -01.
Comment
Comment