Eli kone pitäs saaha lämmitettyäkin näillä pakkasilla. Joten Webaston ohjelmointi parkkilämmittimeksikin (nykyään vaan moottorin lisälämmitin) vai lohkolämmitin? Edellisessä e39 520d -02 oli ohjelmoitu tuo webasto sillein että se lämmittää ajastimella sisätilat ja moottorin. Onko tämä mahdollista käydä ohjelmoimassa nykyiseenkin, vai onko hommattava jokin muu lämmitin?kuseessä siis e39 malli
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 525d -04 webaston ohjelmointi vai muu lämppäri?
Collapse
X
-
Eilen koitettiin huollossa; ei onnistu
Auto 04 525dA 16/9-komentokeskuksella ...
Vaihtoehdot; 1) uusi auto Saksasta mit standheizung 2) säteilylämmitin (ei tee hevon v****ua koko vehkeellä) 3) toinen webasto rinnalle (ei missään nimessä can-väylään) tai 4) paksummat alkkarit ...
Itsellä ainakin tuo vaihtoehto 4 alkaa vaikuttaa todennäköisimmältä
Comment
-
-
Originally posted by Landshark View PostEilen koitettiin huollossa; ei onnistu
Auto 04 525dA 16/9-komentokeskuksella ...
-oliko kyseessä merkkihuolto?
-tuliko tietoa että ei onnistu kun puuttuu jotain kokoonpanosta vai että ei taidot/merkkiliikkeen softat riitä? Eli mitä meinaa edellä kohta:
1) uusi auto Saksasta mit standheizunge61 535d
Comment
-
-
No voi helvata... mulla ei toistaiseksi ole ongelmaa tämän suhteen, mutta vastaisuuden ja mahdollisen uuden kiesin varalle:
-oliko kyseessä merkkihuolto?
-tuliko tietoa että ei onnistu kun puuttuu jotain kokoonpanosta vai että ei taidot/merkkiliikkeen softat riitä? Eli mitä meinaa edellä kohta:
1) uusi auto Saksasta mit standheizung
- oli merkkihuolto
- tehdas on poistanut mahdollisuuden ohjelmoida webasto uusimmassa softassa
1) vanha myyntiin ja uutta tilalle (missä on tuo lämmitys-optio valittu tehtaalta lähtiessä)
Comment
-
-
BMW:ltä saa myös jälkiasennussarjan, millä taukolämmitin muutetaan pysäköintilämmittimeksi . Hinnan saat lähimmästä merkkiliikkeestä.
Tommoisen olisin ostanut, mutta eivät merkkiliikkeessä pystyneet minulle semmoista myymään. Autoon ei tehtaan mukaan sellaista yksinkertaisesti saa! Kehottivat ostamaan paksummat kalsarit
UUdemmat can-väyläiset vehkeet ovat aika kinkkisiä, kuulemman ...
Comment
-
-
Puhutaanko tässä nyt molemmissa tapauksissa E39 mallista, vaikka ovatkin -04 vuosikertaa, eli ilmeisesti viimeistä touring-erää? Eiköhän väylätekniikka ja ohjainmodulit ole kuitenkin samanlaisia, jos vaikka verrataan ad 9/2003 E39. Tuskin niitä on kuitenkaan muutettu, vaikka E60 sedan onkin jo ollut tuotannossa. Ja autossa on asennettuna lätkän mukaan Webasto ThermoTop Z?
Oletteko tiedustelleet Kahalta C-kit täydennyssarjaa?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Onko tosiaan niin että Webastoa ei pysty huijaan päälle edes asentamalla Webaston oman TELESTART kauko-ohjaimen? Luulis että kokeneempi Webasto asentaja osaa puukottaa systeemiin Telestartin. On / OFF tieto on + 12V / 0V.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Mitähän hittoa tuossa kyseissä autossa on erilaista vrt. omaan -03 malliseen 530d:hen, johon ei ollut minkäänlaista ongelmaa asennuttaa tuo ns. C-kit + kauko-ohjain ... ? Olen sitä kertaalleen testannut itse autossa istuen ja kyllä se jonkun ajan päästä päätti että nesteet ovat tarpeeksi lämpimät ja käynnisti ilmastoinnin sisäpuhaltimen ikkunoille ...
Hintaa tuolle kaukosäätimelle tuli 620€ virallisen webasto asennusliikkeen kautta.F10 530dA xDrive M-sport -11, F45 225xe -17
Comment
-
-
Originally posted by jpeltoma View PostOnko tosiaan niin että Webastoa ei pysty huijaan päälle edes asentamalla Webaston oman TELESTART kauko-ohjaimen? Luulis että kokeneempi Webasto asentaja osaa puukottaa systeemiin Telestartin. On / OFF tieto on + 12V / 0V.
Kokemusta on yhden auton osalta, johon asennutin Webcontrollin vaikka lämmitintä ei oltu edes ohjelmoitu toimimaan muulloin kun ajon aikana.---
Comment
-
-
Ilmastointiautomatiikkapaneli saattaa joutua vaihtamaan,niin kävi mulle vanhassa ei ollutWebasto väylää.Niin ja koko homman asennus tehtiin sakujen välityksellä.Näin kun asensin Webaston 540:n E-39.Ehkä Laakkosella nyt tietää mitä tehdä?Mutta paljon on kirjoitettu dieselien letkusarjan asennuksesta ja miten ne välillä ei suostunut muuttamaan niitä.Kyllä nyt pitäisi onnistua.
Comment
-
-
Brotofobia
Jos autoon on puukotettavissa Telestart, niin itse en ton kellon perään paljon murehtisi. Ainakin omassa käytössä Telestart on paljon parempi kuin kelloon sidottu lämmitys.
Ebay:ssa noita telestart sarjoja on jatkuvasti myynnissä:
Comment
Comment