Eli kone pitäs saaha lämmitettyäkin näillä pakkasilla. Joten Webaston ohjelmointi parkkilämmittimeksikin (nykyään vaan moottorin lisälämmitin) vai lohkolämmitin? Edellisessä e39 520d -02 oli ohjelmoitu tuo webasto sillein että se lämmittää ajastimella sisätilat ja moottorin. Onko tämä mahdollista käydä ohjelmoimassa nykyiseenkin, vai onko hommattava jokin muu lämmitin?kuseessä siis e39 malli
e39 525d -04 webaston ohjelmointi vai muu lämppäri?
Collapse
X
-
Eilen koitettiin huollossa; ei onnistu
Auto 04 525dA 16/9-komentokeskuksella ...
Vaihtoehdot; 1) uusi auto Saksasta mit standheizung 2) säteilylämmitin (ei tee hevon v****ua koko vehkeellä) 3) toinen webasto rinnalle (ei missään nimessä can-väylään) tai 4) paksummat alkkarit ...
Itsellä ainakin tuo vaihtoehto 4 alkaa vaikuttaa todennäköisimmältä
Comment
-
-
Originally posted by Landshark View PostEilen koitettiin huollossa; ei onnistu
Auto 04 525dA 16/9-komentokeskuksella ...
-oliko kyseessä merkkihuolto?
-tuliko tietoa että ei onnistu kun puuttuu jotain kokoonpanosta vai että ei taidot/merkkiliikkeen softat riitä? Eli mitä meinaa edellä kohta:
1) uusi auto Saksasta mit standheizunge61 535d
Comment
-
-
No voi helvata... mulla ei toistaiseksi ole ongelmaa tämän suhteen, mutta vastaisuuden ja mahdollisen uuden kiesin varalle:
-oliko kyseessä merkkihuolto?
-tuliko tietoa että ei onnistu kun puuttuu jotain kokoonpanosta vai että ei taidot/merkkiliikkeen softat riitä? Eli mitä meinaa edellä kohta:
1) uusi auto Saksasta mit standheizung
- oli merkkihuolto
- tehdas on poistanut mahdollisuuden ohjelmoida webasto uusimmassa softassa
1) vanha myyntiin ja uutta tilalle (missä on tuo lämmitys-optio valittu tehtaalta lähtiessä)
Comment
-
-
BMW:ltä saa myös jälkiasennussarjan, millä taukolämmitin muutetaan pysäköintilämmittimeksi . Hinnan saat lähimmästä merkkiliikkeestä.
Tommoisen olisin ostanut, mutta eivät merkkiliikkeessä pystyneet minulle semmoista myymään. Autoon ei tehtaan mukaan sellaista yksinkertaisesti saa! Kehottivat ostamaan paksummat kalsarit
UUdemmat can-väyläiset vehkeet ovat aika kinkkisiä, kuulemman ...
Comment
-
-
Puhutaanko tässä nyt molemmissa tapauksissa E39 mallista, vaikka ovatkin -04 vuosikertaa, eli ilmeisesti viimeistä touring-erää? Eiköhän väylätekniikka ja ohjainmodulit ole kuitenkin samanlaisia, jos vaikka verrataan ad 9/2003 E39. Tuskin niitä on kuitenkaan muutettu, vaikka E60 sedan onkin jo ollut tuotannossa. Ja autossa on asennettuna lätkän mukaan Webasto ThermoTop Z?
Oletteko tiedustelleet Kahalta C-kit täydennyssarjaa?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Onko tosiaan niin että Webastoa ei pysty huijaan päälle edes asentamalla Webaston oman TELESTART kauko-ohjaimen? Luulis että kokeneempi Webasto asentaja osaa puukottaa systeemiin Telestartin. On / OFF tieto on + 12V / 0V.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Mitähän hittoa tuossa kyseissä autossa on erilaista vrt. omaan -03 malliseen 530d:hen, johon ei ollut minkäänlaista ongelmaa asennuttaa tuo ns. C-kit + kauko-ohjain ... ? Olen sitä kertaalleen testannut itse autossa istuen ja kyllä se jonkun ajan päästä päätti että nesteet ovat tarpeeksi lämpimät ja käynnisti ilmastoinnin sisäpuhaltimen ikkunoille ...
Hintaa tuolle kaukosäätimelle tuli 620€ virallisen webasto asennusliikkeen kautta.F10 530dA xDrive M-sport -11, F45 225xe -17
Comment
-
-
Originally posted by jpeltoma View PostOnko tosiaan niin että Webastoa ei pysty huijaan päälle edes asentamalla Webaston oman TELESTART kauko-ohjaimen? Luulis että kokeneempi Webasto asentaja osaa puukottaa systeemiin Telestartin. On / OFF tieto on + 12V / 0V.
Kokemusta on yhden auton osalta, johon asennutin Webcontrollin vaikka lämmitintä ei oltu edes ohjelmoitu toimimaan muulloin kun ajon aikana.---
Comment
-
-
Ilmastointiautomatiikkapaneli saattaa joutua vaihtamaan,niin kävi mulle vanhassa ei ollutWebasto väylää.Niin ja koko homman asennus tehtiin sakujen välityksellä.Näin kun asensin Webaston 540:n E-39.Ehkä Laakkosella nyt tietää mitä tehdä?Mutta paljon on kirjoitettu dieselien letkusarjan asennuksesta ja miten ne välillä ei suostunut muuttamaan niitä.Kyllä nyt pitäisi onnistua.
Comment
-
-
Brotofobia
Jos autoon on puukotettavissa Telestart, niin itse en ton kellon perään paljon murehtisi. Ainakin omassa käytössä Telestart on paljon parempi kuin kelloon sidottu lämmitys.
Ebay:ssa noita telestart sarjoja on jatkuvasti myynnissä:
Comment
Comment