Originally posted by veku
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 stepin toiminta ,taas vuotoa
Collapse
X
-
Originally posted by TJJOlisiko tuossa kuitenkin kyse laatikon nopeustunnistimesta eikä pyörän anturista, jos en väärin muista niin jokuhan taisi kirjoittaa täällä sen ongelmista 1-2 viikkoa sitten. Kokeile searchia.
Onko noita speed sensoreita mennyt näissä steppilaatikoissa vai tekeekö pakkanen tms temput ?
Ainakin vikakoodien poistamisen jälkeen laatikko toimii sujuvammin,
vai olikohan vaan kuvittelua ?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
suomi hävisi--ja kohta häviä bemarikin talosta
Voi vittu sanon minä,ensin suomi häviää lätkässä ja sitten vielä bemari vittuillee.
Eli vaimo oli lähdössä hevostallille..pakki päälle ja auto lähti liikkeelle sitten ajoi lämmitysroikan päälle ja se meni paskaksi.
Sitten piti lähteä eteenpäin mutta ei..kaasua pirusti niin hiljaa lähti ja samalla tuli öljyä auton alta ilmeisesti kolmannen kerran ne v-..un o.renkaat jo porsii.
Kun sammution auton niin liikkeellelähtö toimi normaalsiti eteen ja taaksepäin,ilmeisesti laatikon nopusetunnistin temppuilee.
Kaveri oli kylässä..täytyy sanoa että vitutti aivan vitusti..no vaimo lähti sitten e34:lla toivottavasti sillä pääsee.
Täytyy vissiin taas jälleen soittaa huoltoon..voi perkele sanon minä
EDIT: No niin v..dudus käyrä on laskenut normaaliin ,roikkakin on korjattu.
530d :kin pelasi ihan ok kun sillä ajoin,ilmeisesti se nopuden asentotunnistin aiheutti sen että ei lähde liikkeelle ennen kuin sammutan auton tms.
Soitan huomenna huoltoon että tilaa mulle ko. tunnistimen ja vaihdatan sen ja samalla tsekataan nuo tutut o-renkaat ja ongelma-renkaat olisi minun tapuksessa oikea nimi niille.
Ja vaimo pääsi e34:lla tallille ja takaisin..ja ei se hopea ole huono hommaLast edited by veku; 26-02-2006, 19:10.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment