Tärinä ei lisäänny nopeuden kasvaessa vaan on sellaista vaimeaa täristystä.Vapina heikkenee kun nopeus on yli 110km/h(tietenkin saksassa)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vapinaa ajettaessa
Collapse
X
-
Nyt tulee aika villi veikkaus. Eli autokoulussa joskus oli puhetta opettajan kanssa kuka on aika bemari mies et sillä oli käyny useampia pareja renkaita kokeilussa ja osa tosiaan täristi ja auto oli uusi. No selvisipä sitten, että pyörät eivät olleet ns.'suoria'. Bemuissa kun on tuo joustamaton massa todella pieni alkuperäisenä.R Trafic -04
Projekti E30
Comment
-
-
Itellä tekee samaa et alkaa 60km/h kohdalla ratti "tärisee/vapisee", mut kovemmissa (60kmh->) vauhdeissa ei enää vapise. Renkaat edestä on mulla ainakin sisäreunoilta sileet ja luultavasti alatukivarret on edestä aika loppu et ainakin epäilen että ittelläni se johtuu juuri noista.Autoton..
ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"
Comment
-
-
Itellä tekee samaa et alkaa 60km/h kohdalla ratti "tärisee/vapisee", mut kovemmissa (60kmh->) vauhdeissa ei enää vapise. Renkaat edestä on mulla ainakin sisäreunoilta sileet ja luultavasti alatukivarret on edestä aika loppu et ainakin epäilen että ittelläni se johtuu juuri noista.Autoton..
ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment
-
-
Ran into problems sending Mail. Response: 553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)
DEBUG MODE
Line : 164
File : /home/tomi/bmw/foorumi/includes/smtp.php
Just Just mikäköhän on kun vikisee moisesta ja ei ilmota et on viesti tullu mut kas kummaa kun lataat uudestaan uudelleen btcf foorumi sivun niin on tullu ilmotus. Selaimena MozillaAutoton..
Comment
-
-
Originally posted by jantsuTutkin renkaat vielä kerran ja huomasin, että ne on kuluneet sisäpinnalta sileiksi(urat mistä vesi pakenee. n.2mm),kun taas ulkopinta on ehjempi.Onko tällä vaikutusta,onko aurauskulmissa vikaa?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
aurauskulmatpa hyvinkin. tai sitten jos oot madaltanu jonku 500metrii sitä autoo ni sit renkaat menee /--\ ja sit voi täristellä... mut joo :juoJack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
Ex. E30 320tic
Comment
-
-
heh,itsellänikin on sisäpinnat kuluneet,vaimeaa tärinää ja tod näköisesti auraukset päin veetä.no kunhan uudet renkaat laitan nii katellaan. ja katsastuskin on kohta nii saavat tutkia,pitää sanoa että tarkistaa oikeen suurennuslasin kanssa.F20 118d Aut.
________
Volvo S40
MB W204
e90 320d
e46 coupe
e32 730ia
Comment
-
-
Kyllä se on renkaissa ja aurauksessa vikaa. Kun auraus on pielessä niin renkaat kuluu jommalta kummalta reunalta ja kuluminen ei ole yleensä tasaista vaan jostain kohdasta kuluu enemmän. Tämän takia ravistaa.
Heiton huomaa renkaasta kun sitä pyörittää tasapainotuskoneessa käsin.
Sen verran paljon olen renkaita asentanut että melkein 100% varmuudella tämä on vikana.-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
Comment