Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 alkuperäistä eturekisterikilven alustaa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7397
    • Oulu

    E39 alkuperäistä eturekisterikilven alustaa?

    Autoni on tuotu Ruotsista ja aiempi omistaja on kiinnittänyt eturekisterikilven Ruotsin kilvelle sopivaan alustaan, joka siis on auton värillä maalattu alkuperäisen näköinen osa.



    Haku löysi kyllä paljon juttua adapterilevyistä ja kilvenalustoista joissa on joku teksti. Mutta miten tuollaisen alkuperäisen kaltaisen voisi saada helposti/halvalla hankittua? Lähinnä maalauttamisen tarve mietityttää.

    Jos maalauttamiseksi menee niin sitten pitää jo harkita koko etupuskurin ja konepellin maalausta, koska kiveniskemiä on runsaasti.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 14-02-2006, 21:16.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Mä en nyt ole ihan varma että ymmäränkö mä yhtään mitään tuosta sun jutusta.. Siis onko sulla se alkuperäinen tallella ja haluatko silti jostain syystä uuden jonka maalaamista epäilet vai mitä helv..??
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • KFZ-Koenig
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 2900

      #3
      Jos mäkään nyt mitään tosta ymmärsin, niin ilmeisesti olet halukas ostamaan jostain paremmin härmäkilpeesi sopivan alusen??? Eipä tollanen lämiskä paljoa maksa bemariliikkeestä uutena ostettunakaan. Jos se vielä jää käytännössä kokonaan kilven taakse piiloon, niin sen voi maalaa mun mielestä itekin jollain 10€ paukkupullolla + lakalla. Käytettynä tollanen vois olla vaikka Hemillä tai jollain muulla, joka noita E39-malleja purkaa. Tiedä sitten millanen toi E39:n puskuri on tuolta muovin alta, jos ottais koko levyn pois ja laittais kilven suoraan puskuriin kiinni.
      Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

      Comment

      • Petri.Kekkonen
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 7397
        • Oulu

        #4
        Originally posted by Rahu
        Siis onko sulla se alkuperäinen tallella ja haluatko silti jostain syystä uuden jonka maalaamista epäilet vai mitä helv..??
        Onhan se, tuossa kuvassa tuo alusta näkyy. Ja siitä näkee myös ettei se ole suomalaiselle kilvelle sopivan kokoinen. Pitäis siis saada samanlainen suomalaiselle kilvelle sopiva. Mutta mitään mustaa muoviläpyskää en halua, vaan korinvärisen kuten tuo nykyinenkin.
        Last edited by Petri.Kekkonen; 15-02-2006, 08:31.
        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
        E39 523i M Sport '00, Titansilber

        Comment

        • KR
          Bimmer Rookie
          • Dec 2003
          • 41
          • Hollola

          #5
          Siihen ei ole mitään suomalaista kilven pohjaa olemassakaan.
          Toi mikä sulla on tehtaalta lähtösin. jos haluat sen suomenkilven kokosex, niin sahaa poikki ja ota pala pois, hitsaa kiinni, hio ja maalaa. Vòla! Eikä kellää oo samallaista!
          BMW 535 M-Sport, Porsche 911 BiTurbo
          Bigem is a specialist in competition shock absorber research and development, manufacturing and service. Our employees have over 20-years experience and knowledge of working on, and producing, high quality suspension systems. It doesn’t matter which level you are competing at professional or amateur level- we’re ready to help you.
          www.bigem.fi

          Comment

          • Rahu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 6464
            • Tuusula

            #6
            Originally posted by KR
            Siihen ei ole mitään suomalaista kilven pohjaa olemassakaan.
            Toi mikä sulla on tehtaalta lähtösin. jos haluat sen suomenkilven kokosex, niin sahaa poikki ja ota pala pois, hitsaa kiinni, hio ja maalaa. Vòla! Eikä kellää oo samallaista!
            Just näin!
            BMW Service
            P.o4oo925441
            [email protected]
            Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
            Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

            Comment

            • j.hulkko
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 1916
              • taLLi

              #7
              siis kuka toi RAHU on.?? vaikuttaa vähän vanhalt kiukkupierulta..???
              F11 530d

              ex bemut E21, E30, E36, E46,E91, E28

              Comment

              • Rahu
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 6464
                • Tuusula

                #8
                Originally posted by jsosula
                siis kuka toi RAHU on.?? vaikuttaa vähän vanhalt kiukkupierulta..???
                Kukas tää newbie täällä oikein on.. Takuulla joku kateellinen corollakuski taas!!??
                BMW Service
                P.o4oo925441
                [email protected]
                Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
                Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎