Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 BC:lle kieleksi enkku?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anzu39
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 37

E39 BC:lle kieleksi enkku?

Eli saako tähän malliin myös itse jotenkin vaihdettua kielen enkuksi? Metroautosta lupasivat hoitaa moisen homman hintaan 50 egee...
    Mulla ei ole sellaista "isoa" näyttöruutua vaan radion "yhteydessä" oleva pienempi.
    Ledinäyttö on sen verran täynnä kuolleita pikseleitä, että ei oikein saa tolkkua mitä ongelmaa se ilmoittaa "SCHXXHECHER PRÜFER" (tai sinne päin) ehdin hahmottaa kun se pikaisesti tollaista ajossa yks kaks ilmoitti...
  • tuomkiti81
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 1162
    • Seinäjoki

ei saa itse vaihdettua,mulla tosin iso ajotietokone,mutta eiköhän siinä pienemmäs oo sama homma.aika tyyris hinta metroautos,mulle vaihdettiin toi kieli,koodattiin webaston ajastus ja valomuisti hintaan 34€=puolentunnin työ
    Mercedes Benz Cls 350cdi W218
    Opel Insignia 2.0 Cdti
    Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
    Ex. E60 530dA -05
    Ex. E39 530dA -01
    Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
    Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
    Ex. Opel Vectra 1.6i -99

Comment

• TJJ
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 7591
      • Jyväskylä

Myös anzu39:llä taitaa olla iso ajotietokone eli ilmoitukset tekstinä. Tuo viestissä mainittu puuttuva iso näyttöruutu lienee navi.
      E39 528iA

Comment

• Tuttiritari
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 546
        • Hämeenlinna

Autosalpa keravalla lupas mulle vaihtaa kielen 76€
        Sanoin asiakaspalvelijalle että toisessa bmw-liikkeessä, (Auto-Arola Hyvinkäällä) lupasivat laittaa sen 30 euroon. Tämä sit huoltopäällikölle sanomaan, että toisessa paikassa tähän hintaan, johon päällikkö sanoi hänelle että:"No vaihdatko ite siihen 3 kymppiin sen?" Palvelija vastasi siihen että:"En osaa"
        Kuitenkin varasivat mulle sen ajan sinne, siihen 30 euroon. Mumisivat jostain tunnista.....

No tästä pikkasen hämmentyneenä ajelin sit bemuosaan (mikälie nykyään)
        kysymään että paljo maksaa vaihto? 4 kymppiä tuli vastaus, johon minä että autosalvassa 3 kymppiin lupasivat. Vastasivat tähän että "tuu tunnin päästä".
        Menin sinne ja 5 minuuttia ja kieli vaihdettu.... Jonka jälkeen varatun ajan autosalvasta peruin....

Comment

• Jarde
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 446
          • Oulu

Oulussa oli n. vuosi sitten 17,- kielen vaihto pikku bc:hen. Aikaa meni jotain 10min. Puhelimen kieltä eivät osanneet vaihtaa, mutta sen sai vaihdettua lopulta itsekkin!
          E46 320d sedan vm-02
          museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68

Comment

• Rahu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 6464
            • Tuusula

Originally posted by anzu39
            Eli saako tähän malliin myös itse jotenkin vaihdettua kielen enkuksi? Metroautosta lupasivat hoitaa moisen homman hintaan 50 egee...
            Mulla ei ole sellaista "isoa" näyttöruutua vaan radion "yhteydessä" oleva pienempi.
            Ledinäyttö on sen verran täynnä kuolleita pikseleitä, että ei oikein saa tolkkua mitä ongelmaa se ilmoittaa "SCHXXHECHER PRÜFER" (tai sinne päin) ehdin hahmottaa kun se pikaisesti tollaista ajossa yks kaks ilmoitti...
            Tuo autos tänne niin laitetaan pikselit kuntoon ja vaihdetaan kieli samalla
            BMW Service
            P.o4oo925441
            huolto@rahumetsservice.fi
            Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
            Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• anzu39
              Bimmer Rookie
              • Oct 2005
              • 37

Joo "navi" -näyttö puuttuu.. mulla on Business-radio ym. ja sen yhteydessä on tuo BC.

BTW onko kovin yleistä, että tuo ovien lukitus autosta lähdettäessä ei aina toimi kaukolla -avaimella kyllä. Olen törmännyt näillä pakkaskeleillä sellaiseen ja silloin kuin ei ole tullut ajettua autolla kuin ehkä 10-15 minsaa, joten lukot eivät ole ainakaan ehtineet kunnolla lämmetä -vaikka eipä kai tuo oikein siitä voi johtua kun avautuvat kuitenkin pakkasaamunakin erinomaisesti...

Rahu. Paljonko sulla kustantaa tuo pixelien korjaus?

Comment

• TJJ
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 7591
                • Jyväskylä

Originally posted by anzu39
                BTW onko kovin yleistä, että tuo ovien lukitus autosta lähdettäessä ei aina toimi kaukolla -avaimella kyllä. Olen törmännyt näillä pakkaskeleillä sellaiseen ja silloin kuin ei ole tullut ajettua autolla kuin ehkä 10-15 minsaa, joten lukot eivät ole ainakaan ehtineet kunnolla lämmetä -vaikka eipä kai tuo oikein siitä voi johtua kun avautuvat kuitenkin pakkasaamunakin erinomaisesti...
                Ei ole yleistä. Onko kauko-ohjaimen paristo jo vaihdettu uuteen? Kauko-ohjaimessa on sellainen toiminto, ettei se lukitse ovia jos paristo on liian tyhjä, avaus silti onnistuu. Ja jos auto on kylmä/avain pakkasessa niin heikko paristo menee nopeasti liian tyhjäksi.
                E39 528iA

Comment

• anzu39
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2005
                  • 37

Ei ole vaihdettu. Hyvä tietää, että se toimii noin.

Tämä auto on yleensäkin meillä ihan tuore tapaus -saatiin Suomeen lokakuussa ja rekisteriin nyt helmikuun alussa.. Yli kolme kuukautta kesti saada veropäätös!!!! joten piti katsastuttaakin uudestaan.
                  Mutta nyt kun kaikki nuo on hoidettu ja saatu päätökseen voi sitten nautiskella ajosta... ja siitä sitten kyllä nauttiikin!!

Comment

• tuomkiti81
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2005
                    • 1162
                    • Seinäjoki

Originally posted by TJJ
                    Ei ole yleistä. Onko kauko-ohjaimen paristo jo vaihdettu uuteen? Kauko-ohjaimessa on sellainen toiminto, ettei se lukitse ovia jos paristo on liian tyhjä, avaus silti onnistuu. Ja jos auto on kylmä/avain pakkasessa niin heikko paristo menee nopeasti liian tyhjäksi.
                    anzu:n auton vuosimallia en tiedä,mutta eikös ainaki faceliftis oo avaimes sellanen "akku" että se latautuu aina virtalukossa auton ollessa käynnissä?näin oon ainaki luullu...
                    Mercedes Benz Cls 350cdi W218
                    Opel Insignia 2.0 Cdti
                    Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
                    Ex. E60 530dA -05
                    Ex. E39 530dA -01
                    Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
                    Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
                    Ex. Opel Vectra 1.6i -99

Comment

• anzu39
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2005
                      • 37

niin meitin on vm 98.

Comment

• TJJ
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2003
                        • 7591
                        • Jyväskylä

Originally posted by tuomkiti81
                        anzu:n auton vuosimallia en tiedä,mutta eikös ainaki faceliftis oo avaimes sellanen "akku" että se latautuu aina virtalukossa auton ollessa käynnissä?näin oon ainaki luullu...
                        Joo, uusissa avaimissa missä on sininen BMW-merkki ei ole paristoa mutta noista pikseliongelmista päättelin vuosimallin olevan niin vanha, että avaimessa on yhä paristo. Tiedä sitten olinko oikeassa vai ei... Tuo latautuva avain taisi tulla käyttöön 3/99 (tai 9/99).
                        E39 528iA

Comment

Working...
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎