Elikkä E39 -96 manukeppi ja koko vaihteensiirto/voimansiirto on hieman löysän tuntuinen, mitkä osat menee vaihtoon ja onko paha homma kaikenkaikkiaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 manuaalikeppi + vaihteensiirto
Collapse
X
-
Lue alla oleva topikki kokonaan niin en usko, että sulla on enää yhtään kysymystä:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=23583Last edited by Ha2; 02-03-2006, 09:40.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by superbElikkä E39:iin menee heittämällä Z3M:n siirtäjä?
Entäs E39 M5, minkälaiset vehkeet siinä on?
mutta mielestäni tuohon perimmäiseen kysymykseen (e39:iin sopiva) ei löytynyt selkeää vastausta. Mikä siis olisi sopiva kanki tuohon korimalliin, auto on 523 -99?
T.PasiPasi
---------------
-99 523 manual
kesäisin Triumph Herald 13/60
Comment
-
-
Originally posted by pasirYritin olla tarkka lukiessani koko kirjottelun linkin takaa
mutta mielestäni tuohon perimmäiseen kysymykseen (e39:iin sopiva) ei löytynyt selkeää vastausta. Mikä siis olisi sopiva kanki tuohon korimalliin, auto on 523 -99?
T.PasiLast edited by jartsa02; 08-03-2006, 21:49.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jms-btcfJuuri tuota keppiä ei välttämättä enää saa:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...13&hg=25&fg=05
Onko mitään tietoa tuosta uudesta e39:ssä?
Laitoin tossa sen osanron oikein kun siitä pari numeroo oli vaihtanu paikkaa .BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
e39 ja Z3 1.9:in kepin pituusero on vielä se viimeinen epäselvä...
Miten paljon keppi lyhenee vaihtamalla, siis pallosta ylöspäin?
Itseäni häiritsee toi pitkä kanki
... en mä nyt Bimmerillä ole hakemassa 50 cm:n jatketta, vähempikin riittääPasi
---------------
-99 523 manual
kesäisin Triumph Herald 13/60
Comment
-
Comment