Tässä vielä varmistelen.... Mikäli e39 528:n kampiakselin asentoanturi on rikki, niin sen pitäisi aina näkyä, kun auton vikakoodeja luetaan? Omassa nykiminen alkoi yht´äkkiä kesken ajon->kiikutin auton huoltoon vikakoodien lukuun ja tulos oli vikoja 0.
e39 528 nykii
Collapse
X
-
Ilmamassamittarin jälkeinen haitarikumiletku kannattaa tarkistaa onko ehjä. Omassa oli hapertunut halki ympäriinsä. Alta 15e makso uus, eli ei paha. Ite ajattelin että ois maksanu paaaljon enempi.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Multa löytyy edullisesti ehjä ilmamassamittari sun m52b28:aan jos vika on siinä. Testerillä tai yleismittarilla voi kattoa mitä jännitteitä se antaa, eli onko tiensä päässä. Ohjearvot löytyy esim. Autodata-ohjelmasta ja ne koskee yleismittarilla mittaamista. Testerissä näkyy jostain syystä erilaiset volttiarvot, eikä ohjearvoja ole mulle tullut mistään vastaan, joten yleismittari saattaa olla kätevämpi. Vikakoodia siitä ei tule ilmeisesti kuin vasta sitten, kun se on totaalisen paskana.Last edited by KFZ-Koenig; 09-03-2006, 21:24.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment