e39 katalysaattori saksasta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tourinki
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 84
    • Pirkanmaa

e39 katalysaattori saksasta?

Terve

Onko kellään tietoa Saksan varaosahinnoista kun tuo katti kerran on sökönä ja uusi pitäisi saada hommattu. kun juolahti mieleen että kun tiistaina sukulaismies olisi lähdössä hakemaan autoa itselleen Saksasta ja juteltiin jos kaveri ehtii niin voisi tuoda minulle sieltä uuden katin "halvalla" vai toisiko? meinaan kun hinnoista ei ole hajuakaan muutakuin suomessa katista saa maksaa sen 850€. Sanokaas onko mitään arviota hinnoista vai kannattaako unohtaa koko homma... ja hommata se tarvikekatti hitsattavaksi sinne vanhan tilalle?

T. Tourinki
  • ajk
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 50

Originally posted by Tourinki
    Terve

Onko kellään tietoa Saksan varaosahinnoista kun tuo katti kerran on sökönä ja uusi pitäisi saada hommattu. kun juolahti mieleen että kun tiistaina sukulaismies olisi lähdössä hakemaan autoa itselleen Saksasta ja juteltiin jos kaveri ehtii niin voisi tuoda minulle sieltä uuden katin "halvalla" vai toisiko? meinaan kun hinnoista ei ole hajuakaan muutakuin suomessa katista saa maksaa sen 850€. Sanokaas onko mitään arviota hinnoista vai kannattaako unohtaa koko homma... ja hommata se tarvikekatti hitsattavaksi sinne vanhan tilalle?

T. Tourinki
    Kattele semmoselta sivultako www.a-alt-avgassystem.fi
    Suomalainen jälleenmyyjä ja ei kauhean kalliita.
    Niin, eihän nuokaan alkuperäisiä ole...hitsiä.
    Last edited by ajk; 12-03-2006, 19:55.

Comment

• jaki
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2979
      • Uusimaa

Originally posted by Tourinki
      Terve

Onko kellään tietoa Saksan varaosahinnoista kun tuo katti kerran on sökönä ja uusi pitäisi saada hommattu. kun juolahti mieleen että kun tiistaina sukulaismies T. Tourinki
      Itse kyselin muutama vuosi sitten E39 528 (pre 9/98) kattia Münchenistä BMW:ltä. Alennusten kanssakin olisi ollut kalliimpi!!

Kyselin syytä moiseen ja jostakin syystä katit ovat "halpoja" Suomessa. Hintaero oli kyllä pieni 1000 vrs 1100 euroa. No, onneksi vika oli vain räpättävässä suojapellissä.
      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• ankkuli
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 938
        • Hyvinkää

kaverin -96 528:iin tilailin joskus saksasta. 550€ makso postikuluineen uusi katti. merkkiä en muista, enkä myyjääkään varmaks, mut saatto olla tämä.

sopi paikalleen suoraan liitoksiin etupäässä, takapäässä joutu sit kai senki hitsaamaan ja hyvin kelvannu päästötestissä/leimalla (miksikäs ei kun on alkuperäsen mallinen).
        Last edited by ankkuli; 13-03-2006, 19:31.
        Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

Comment

• Tom1s
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2002
          • 669
          • .

Tuollahan noita vaihtoehtoja mielinmäärin(EBAY).

Olen itse ruvennut tilaamaan lähes kaikki osat suoraan Saksasta kun postikulujen jälkeenkin hinta on reilusti halvempi Suomen hintoihin nähden.
          Vaikka eihän sitä nyt jokaista hihnaa viitsi alkaa tilaamaan mutta isommat remppaosat jokatapauksessa.
          F31 328i M-Sport

Comment

Working...
          X