Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 540 -96 jyrinä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laarix
    BTCF Member 2006
    • Nov 2005
    • 8

E39 540 -96 jyrinä

HEip

Tervehdys kaikille olen uusi clubilainen ja olen ostanut 540ia -96 ajettu noin 110 000 km ja nyt olen huomannut pienen itseä haittaavan jutun. Kaikki kilometri tuntuu pitävävän ehkä paikkaan (tuonti auto)

Ongelma kun ajaa jotain n 50km/h niin persuuksissa kuuluu pientä tasaista jyminää se kuuluu ehkä noin kerran sekunnissa mutta selvästi tuntuu persuuksissa! Kun autoa kiihdyttää niin tuntuisi että ongelma häviää taisit sitä ei vain tunne

Omasta mielestäni ei vaihteisto oireide mitenkään! Olisko perä?vetonivel? itse olen juuri menossa lisään pakoputkeen muutaman puuttuvan kumin, voikohan se johtua siitä?

Kaikki asiat ovat vielä hieman liian erikoisia joten apuakin tarvittais...
    Ps jos jotain ehdotuksia niin kuvat mistä katsoa asiaa olisivat todella kivat
    Bensaa palaa kun veekasilla ajaa.
  • kehveli
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 276
    • Lappeenranta

Jos tosta olis jotain apua.

Vähän erilainen vika, mahdollinen kuitenkin.
    Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
    Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i

Comment

• viritteliä
      Bimmer Rookie
      • Nov 2003
      • 97
      • seinäjoki

ittellä oli juuri samanlainen vika et tasakaasulla/hitaasti kyyhdyttäessä kuului olematon vaimea ''jyrinä/värinä'' viaksi paljastui pienen etsinnän jälkeen se pakoputken kannatin kumi mikä pitää sen siitä kattien jälkeen ylhäällä siitä kardaani tunnelin poikki menevästä tuesta, et kannattaa vilkaista niitäkin. ne kummit väsyy aika helposti ku joutuu kannattelemaan putkea ylös päin.

Comment

• laarix
        BTCF Member 2006
        • Nov 2005
        • 8

Originally posted by viritteliä
        ittellä oli juuri samanlainen vika et tasakaasulla/hitaasti kyyhdyttäessä kuului olematon vaimea ''jyrinä/värinä'' viaksi paljastui pienen etsinnän jälkeen se pakoputken kannatin kumi mikä pitää sen siitä kattien jälkeen ylhäällä siitä kardaani tunnelin poikki menevästä tuesta, et kannattaa vilkaista niitäkin. ne kummit väsyy aika helposti ku joutuu kannattelemaan putkea ylös päin.
        Jeps tuo on juuri se toinen joka minulta jostain ihmeensyystä puuttuuu sieltä kattien jälkeen tukemasta putkea, maanantaina saapuu oikea osa itäharjulle ja sitten vain odottamaan jos se helpottais, onse germaani outo immeinen kun ajelee tollasella jonka pirun painavasta putkistosta puuttuu 2 x kannatin kumit

kiitti vain vastauksista....

tv: Lauri
        Bensaa palaa kun veekasilla ajaa.

Comment

• pete k
          Bimmer Rookie
          • Nov 2004
          • 31
          • nokia

minulla jyristi kiihdyttäessä kun moottorin kumityynyt oli loppu kardaanin nivelkulmat joutui väärään asentoon,myös vaihde hyppäsi vapaalle kun polkaisi kaasun pohjaan. auto 530da

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎