Kyseessä on -98 mallinen ei-xenon umpio. Eli ylhäältä 2 klipsiä pois,sivulta 1 ja alhaalta lista,vilkun johto irti.Mutta sit tökkää johonkin ainakin vilkun kohdalta. Kuinka lujaa uskaltaa yrittää repästä vai pitäiskö lähtee ilman väkivaltaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n ajovalolasin irrotus
Collapse
X
-
Originally posted by viissatkuKyseessä on -98 mallinen ei-xenon umpio. Eli ylhäältä 2 klipsiä pois,sivulta 1 ja alhaalta lista,vilkun johto irti.Mutta sit tökkää johonkin ainakin vilkun kohdalta. Kuinka lujaa uskaltaa yrittää repästä vai pitäiskö lähtee ilman väkivaltaa?
-
-
Originally posted by viissatkuKyseessä on -98 mallinen ei-xenon umpio. Eli ylhäältä 2 klipsiä pois,sivulta 1 ja alhaalta lista,vilkun johto irti.Mutta sit tökkää johonkin ainakin vilkun kohdalta. Kuinka lujaa uskaltaa yrittää repästä vai pitäiskö lähtee ilman väkivaltaa?
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/t.../headlight.htm
http://www.bmwtips.com/
ps: laita alkuperäiset xenonit paikalle, valotehoa tulee rutkasti lisää.
Comment
-
-
Originally posted by viissatkuPitänee sit ottaa koko paketti irti. Aattelin päästä helpommalla ja ottaa pelkän lasin irti ilman koko umpion irrottamista mut ehkei onnistu niin. Jälkiasennus xenon-setti on kyl kiinni ja saa luvan riittää ilman alkuperäsiä xenon-umpioita
Comment
-
Comment