Kyseessä on -98 mallinen ei-xenon umpio. Eli ylhäältä 2 klipsiä pois,sivulta 1 ja alhaalta lista,vilkun johto irti.Mutta sit tökkää johonkin ainakin vilkun kohdalta. Kuinka lujaa uskaltaa yrittää repästä vai pitäiskö lähtee ilman väkivaltaa?
E39:n ajovalolasin irrotus
Collapse
X
-
Itse olen yhden kerran purkanut ko. valon ja muistan ainakin sen, että väkivaltaa ei tarvinnut käyttää.Originally posted by viissatkuKyseessä on -98 mallinen ei-xenon umpio. Eli ylhäältä 2 klipsiä pois,sivulta 1 ja alhaalta lista,vilkun johto irti.Mutta sit tökkää johonkin ainakin vilkun kohdalta. Kuinka lujaa uskaltaa yrittää repästä vai pitäiskö lähtee ilman väkivaltaa?
-
Ota umpio syliin ja kato tarkemmin kaikki paikat läpi, ei pitäs olla tiukassa kun oot kaikki klipsit aukonu.Originally posted by viissatkuKyseessä on -98 mallinen ei-xenon umpio. Eli ylhäältä 2 klipsiä pois,sivulta 1 ja alhaalta lista,vilkun johto irti.Mutta sit tökkää johonkin ainakin vilkun kohdalta. Kuinka lujaa uskaltaa yrittää repästä vai pitäiskö lähtee ilman väkivaltaa?
ps: laita alkuperäiset xenonit paikalle, valotehoa tulee rutkasti lisää.
Comment
-
iso ero halogeeneihin verrattuna vai mitä?Originally posted by viissatkuPitänee sit ottaa koko paketti irti. Aattelin päästä helpommalla ja ottaa pelkän lasin irti ilman koko umpion irrottamista mut ehkei onnistu niin. Jälkiasennus xenon-setti on kyl kiinni ja saa luvan riittää ilman alkuperäsiä xenon-umpioita
Comment
Comment