Originally posted by Rale
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alustasarjaa?, bmw e39 528ia touring vm-97 perän tasosäädöllä
Collapse
X
-
Joko on Touringit tontitettu eli tuliko selvyyttä?
Lähinnä kiinnostais toi takapään tason uudelleen ohjelmointi...onnistuuko, vai pitääkö vaihtaa kumityynyt (mulla siis pelkät ilmatyynyt takana, jotka säätyy aina samaan tasoon)? Mulle kun riittäs tollanen maltillinen ~30/15 tontitus."Meidän isä tekee teidän äitien lapset "
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
-
Sachs Performance alustasarja on täysin sama kuin orkkis sport alusta. Ilmajousellisiin tulevassa sarjassa etujouset, iskarit sekä takaiskarit. Perän saanee tontitettua merkkiliikkeen avustamana? Mulla oli jo oikealla korkeudella mutenkin..
Omassa autossa ollut tuo setti reilun vuoden ja hyvältä tuntuu. Korvasi jo väsyneen "orkkis" sport alustan..Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Originally posted by SamppasikaSachs Performance alustasarja on täysin sama kuin orkkis sport alusta. Ilmajousellisiin tulevassa sarjassa etujouset, iskarit sekä takaiskarit. Perän saanee tontitettua merkkiliikkeen avustamana? Mulla oli jo oikealla korkeudella mutenkin..
Omassa autossa ollut tuo setti reilun vuoden ja hyvältä tuntuu. Korvasi jo väsyneen "orkkis" sport alustan..sigpic
E39 528 toukka, E36 328 muoviamme, E30 323 "PikkuBee"
Comment
-
Comment