Autona siis 528 -96. Saako nuo koristelistat irroitettua ilman että ne menevät tuhannen säpäleiksi? Olisi tarkoitus maalata vaikka alumiinin värisiksi. Tarkoitus olisi itse asiassa maalata kaikki mikä on puun väristä, eli myös vaihdekepin ympäristö ja vaihdekeppi. Vai tuleeko halvemmaksi vaihtaa uusiin? Asiasta vielä kukkaruukku. Eikö kukaan viisas ole vielä keksinyt mitään korjausta tuolle "volumet kaakossa käynnistäessä"-radion tyyppivialle. Balanssit kun saa kuntoon kun koettelee eri asentoja. Kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39, jalopuukoristelistojen irroitus ym.
Collapse
X
-
Originally posted by The ManAutona siis 528 -96. Saako nuo koristelistat irroitettua ilman että ne menevät tuhannen säpäleiksi? Olisi tarkoitus maalata vaikka alumiinin värisiksi. Tarkoitus olisi itse asiassa maalata kaikki mikä on puun väristä, eli myös vaihdekepin ympäristö ja vaihdekeppi. Vai tuleeko halvemmaksi vaihtaa uusiin? Asiasta vielä kukkaruukku. Eikö kukaan viisas ole vielä keksinyt mitään korjausta tuolle "volumet kaakossa käynnistäessä"-radion tyyppivialle. Balanssit kun saa kuntoon kun koettelee eri asentoja. Kiitos.Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
-
-
Originally posted by Ivl View PostMiten vaihdekepistä lähtee "jalopuu"osa irti, kyseessä automaatti?
T JukkaMustang GT 5.0
-----
ex. E39 Alpina B10 3.3 -02
ex. E24 635CSi -85
ex. E39 540i -96
ex. E65 745i -02
ex. E53 X5 3.0d -03
ex. E39 Touring 528i -98
Comment
-
-
Originally posted by t-muckle View PostSe on kaiketi liimattu. Näin ainakin ulkomailla kirjoittavat, kun samaa mietin itse. Eli ei lähde rikkomatta.
1. Nosta vaihdekepin nahka
2. Nosta musta kehys pois
3. Irroita vasemmalta ja oikealta kulmista ruuvit
4. Työnnä sormella hätävilkku ja lukon kaitkaisijat ylös ja poista liittimet
5. Hätävilkkujen alla on ruuvi, poista se
6. Poista säilytyslokero (lähtee vetämällä)
7. Irroita mukitelineet
8. Pudota lämpökanavien paneeli alas
9. Tuon alta paljastuu 2 ruuvia. Poista ne
10. Poista kaksi ruuvia jotka ovat kyynärnoja alla ja ovat alhaalta ylös kiinni
11. Irroita liitin vaihteenvalitsimen vierestä ja käännä kellon suuntaisesti muovia, niin lähtee hahlostaan
12. Nyt koko konsoli lähtee ylös
Käännä konsoli ylösalaisin ja irroita 5-6 ruuvia ja metallilevy. Nyt tuo puuosa lähtee irti jonka spekuloitiin olleen liimattu.
Tupakansytytin on kiinni alhaalta kahdella ruuvilla ja ylempää kahdella ruuvilla. Kun ylemmät kaksi ottaa niin kansi on kädessä.
edit. Jaa luin väärin. Vaihdekeppi ei ole liimattu.
1. Laita vaihdekeppi D:lle tai alemmaksi. Paina nappi pohjaan ja vedä kovaa ylös. Auttaa jos laitat toisen käden vetävän käden ranteen ympärille.
2. Väännä ohuella ruuvarilla napin alaosasa pois kepistä
3. Poista sisältä metalliklipsi
4. Nyt kaikki lähtee erilleen.
Eli mitään ei tässä autossa ole liimattu vaan kaikki koristelistat purkeentuu helposti. Keppi tosiaan on pakko ottaa irti kokonaan.Last edited by arpuC; 10-06-2014, 20:36.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View Post
edit. Jaa luin väärin. Vaihdekeppi ei ole liimattu.
1. Laita vaihdekeppi D:lle tai alemmaksi. Paina nappi pohjaan ja vedä kovaa ylös. Auttaa jos laitat toisen käden vetävän käden ranteen ympärille.
2. Väännä ohuella ruuvarilla napin alaosasa pois kepistä
3. Poista sisältä metalliklipsi
4. Nyt kaikki lähtee erilleen.
Eli mitään ei tässä autossa ole liimattu vaan kaikki koristelistat purkeentuu helposti. Keppi tosiaan on pakko ottaa irti kokonaan.Mustang GT 5.0
-----
ex. E39 Alpina B10 3.3 -02
ex. E24 635CSi -85
ex. E39 540i -96
ex. E65 745i -02
ex. E53 X5 3.0d -03
ex. E39 Touring 528i -98
Comment
-
Comment