Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ääntä e39:iin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jamoc8
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 277
    • Oulu

    #16
    äänet

    Originally posted by socom
    Tuli eilen vähän avauduttua...
    oli "vähän" huono päivä...heh heh.
    no...mutta asiaan...
    eli onks resonaattori siin vähä ennen takavaimenninta. (sen verran laiskalla tuulella että ei jaksa lähtee ryömimällä kattoo) onks pois otto ihan meinigillä lentävällä vanha pois ja putken pätkä tilalle? tuleeko katsastuksessa mitään ongelmia? mun tähänastiset putkiston muutokset mun autoissa on olleet ihan vaan takapöntön vaihtoja, ni ei oo hirveesti itellä tietoo ko. resonaattorista.
    Antaisit vaan olla alkuperäisenä, autosi arvo laskee noilla virityksillä ja jos muutaman vuoden päästä olet sitä myymässä niin nuo rajoittaa myös ostajakuntaa.. (säilytä se alkup pönttö tallessa)
    ---- Bee äm dapl juu ----

    Comment

    • Zoui
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 6350
      • Tampere

      #17
      Originally posted by jamoc8
      Antaisit vaan olla alkuperäisenä, autosi arvo laskee noilla virityksillä ja jos muutaman vuoden päästä olet sitä myymässä niin nuo rajoittaa myös ostajakuntaa.. (säilytä se alkup pönttö tallessa)
      Tervetuloa tuning-klubin sivuille

      Nimimerkillä, kohta lähtee rälläkällä iso siivu varapyöränkotelosta, jotta saadaan tuplaputket molemmin puolin, tämä vain ulkonäön ja äänien takia. Auto siis -00 e39
      Elämä on pihakivestä.

      Comment

      • socom
        Newbiemmer
        • Feb 2006
        • 24
        • Kotka

        #18
        Originally posted by jamoc8
        Antaisit vaan olla alkuperäisenä, autosi arvo laskee noilla virityksillä ja jos muutaman vuoden päästä olet sitä myymässä niin nuo rajoittaa myös ostajakuntaa.. (säilytä se alkup pönttö tallessa)
        Alkuperäisosat on kyllä tallessa. ja jos resonaattori lähtee, ni meinasin säilyttää myös sen. Olen kyllä samaa mieltä että jälleenmyyntiarvolle ei äänien tuunaus ainakaan hyvää tee, mutta ois mukava kun sisälle asti sais sitä kuutosen upeeta murinaa. kyl sielt nyt jo jotain kuuluu, ainakin kun vertaa alkuperäiseen, jolloin pakoääniä ei ollut ollenkaan. käytännössä kuului vain pellin alta pieni mekaaninen ääni. Ovat äänet kuitenkin vielä pöntön vaihdon jälkeenkin sen verran hiljaiset että kaverini 325 e30 vakio putkistolla on huomattavasti kovempi ääninen.
        BMW 525i M50B25 E34 -91
        ex. BMW 318i Cabrio E30 -92
        ex. BMW M5 3.8 Nurburgring Edition -92
        ex. BMW 528i E39 -96

        Comment

        • Camo
          Bimmer Enthusiast
          • May 2004
          • 1662
          • Lahti

          #19
          Originally posted by jamoc8
          Antaisit vaan olla alkuperäisenä, autosi arvo laskee noilla virityksillä ja jos muutaman vuoden päästä olet sitä myymässä niin nuo rajoittaa myös ostajakuntaa.. (säilytä se alkup pönttö tallessa)
          Eikös niitä autoja osteta tunteella, ei järjellä? Mitä kivaa on hommata kutoskone jos ei kuulu ku pikkuruinen sihinä siellä 5000rpm:n tietämillä? Sama ku hommaa jonku uuden riiserin nelarilla ni saa nauttia hiljaisuudesta. Mulla hyvät kutosen ja kasin murinat ym. lörpötykset saa ainakin aikaan paljon paremman fiiliksen
          Current:
          Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
          DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


          Previous:
          Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
          E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
          Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
          E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

          Comment

          • jamoc8
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 277
            • Oulu

            #20
            Originally posted by Zoui
            Tervetuloa tuning-klubin sivuille

            Nimimerkillä, kohta lähtee rälläkällä iso siivu varapyöränkotelosta, jotta saadaan tuplaputket molemmin puolin, tämä vain ulkonäön ja äänien takia. Auto siis -00 e39
            Sorry, jep, hokasinkin, että tuning-klubihan tää on . Autolleenhan saa tehdä mitä haluaa, ainahan ne jollekin kelvannee.
            ---- Bee äm dapl juu ----

            Comment

            • anssip
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2005
              • 233

              #21
              Originally posted by jamoc8
              Autolleenhan saa tehdä mitä haluaa, ainahan ne jollekin kelvannee.
              olisi se hirveää,jos omaa autoa laitellessa ja leikellessä pitäisi kokoajan miettiä että:mitä minä tästä myydessä saan?..kelpaako enää kenellekkään?voinko tehdä tämän ilman,että arvo laskee?..saanko muutettua alkuperäiseksi?ja paskat,itselle sitä autoa tehdään,ei muille!

              Comment

              • IvvN
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 3078
                • HelSINKI

                #22
                Bmw Tuning klubin sivuille siis.

                Nimimerkillä, on jo lähtenyt iso siivu varapyöränkotelosta, jotta sain 4 ulostuloa e30, jotta savua tulisi tasaisesti kaikista putkista. Ihan vaan sen savun takia toi koko operaatio...

                Originally posted by Zoui
                Tervetuloa tuning-klubin sivuille

                Nimimerkillä, kohta lähtee rälläkällä iso siivu varapyöränkotelosta, jotta saadaan tuplaputket molemmin puolin, tämä vain ulkonäön ja äänien takia. Auto siis -00 e39
                Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
                www.kxd.fi

                Mahdollisesti maailman paras verhoomo

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎