Alakautta lienee ainut mahdollisuus vaihtaa se järkevästi,pohjamuovit pois niin se onkin jo aika mukavasti näkösällä.
Antoiko mitään merkkejä ennen porsimista vai miten tuli ilmi ?
Alakautta lienee ainut mahdollisuus vaihtaa se järkevästi,pohjamuovit pois niin se onkin jo aika mukavasti näkösällä.
Antoiko mitään merkkejä ennen porsimista vai miten tuli ilmi ?
Ensin outoja ääniä ja sitten vedon katoamista ja sitten paljon savua
Kun saat turbon irti, niin katso tarkkaan että siellä on kaikki tallella. Jos ei ole, niin heti sitten kansi irti ja moottorin vauriot tarkastukseen ennenkuin menet ja rykäiset se uudelleen tulille uudella turbolla.
Kun saat turbon irti, niin katso tarkkaan että siellä on kaikki tallella. Jos ei ole, niin heti sitten kansi irti ja moottorin vauriot tarkastukseen ennenkuin menet ja rykäiset se uudelleen tulille uudella turbolla.
Imupuolella lavat hieman muuttaneet muotoaan, pakopuolella isompaa vahinkoa. Turbolla voi heittää vesilintua. Nyt sitten pitäisi vaan saada uusi / vähän käytetty jostain.
Alapuolelta ei saa irti muutakuin öljyn paluukierron letkun, yhden ahtimen pulteista ja sitten pakoputken irti. Loput on pakko tehdä yläkautta. Myöskin ahdin pitää poistaa yläkautta ja tilaa ei ole yhtään liikaa
Imupuolella lavat hieman muuttaneet muotoaan, pakopuolella isompaa vahinkoa. Turbolla voi heittää vesilintua. Nyt sitten pitäisi vaan saada uusi / vähän käytetty jostain.
Alapuolelta ei saa irti muutakuin öljyn paluukierron letkun, yhden ahtimen pulteista ja sitten pakoputken irti. Loput on pakko tehdä yläkautta. Myöskin ahdin pitää poistaa yläkautta ja tilaa ei ole yhtään liikaa
Timo Mc
Mihin nuo kyseiset turbon imupuolen palaset meneekään?
Välijäähdyttäjään vai raakasti takas palotilaan?
Comment