Announcement

Collapse
No announcement yet.

APUVA! E39 530D touring 2002 turbo hajosi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TMc
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 79
    • Lohja

    APUVA! E39 530D touring 2002 turbo hajosi

    Moi,

    Mitä kaikkea pitää purkaa, että pääsen käsiksi turboon ?

    Timo Mc
    You lose all of those races you don't go to
  • Keimo
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2032
    • Kekkoslovakia

    #2
    Originally posted by TMc
    Moi,

    Mitä kaikkea pitää purkaa, että pääsen käsiksi turboon ?

    Timo Mc
    Jos omaat TIS -ohjelman, niin sieltä löytyy kuvalliset ohjeet. Jos et, niin search toiminnolla hakuun sitten vaan.

    Comment

    • veku
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6325
      • P-Pohjanmaa

      #3
      Alakautta lienee ainut mahdollisuus vaihtaa se järkevästi,pohjamuovit pois niin se onkin jo aika mukavasti näkösällä.
      Antoiko mitään merkkejä ennen porsimista vai miten tuli ilmi ?
      F11 M550D
      E39 M5
      F26 3.0 Da M-Sport
      E61 535D M-Sport

      Comment

      • TMc
        Bimmer Rookie
        • Sep 2005
        • 79
        • Lohja

        #4
        Originally posted by veku
        Alakautta lienee ainut mahdollisuus vaihtaa se järkevästi,pohjamuovit pois niin se onkin jo aika mukavasti näkösällä.
        Antoiko mitään merkkejä ennen porsimista vai miten tuli ilmi ?
        Ensin outoja ääniä ja sitten vedon katoamista ja sitten paljon savua

        Timo Mc
        You lose all of those races you don't go to

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #5
          Kun saat turbon irti, niin katso tarkkaan että siellä on kaikki tallella. Jos ei ole, niin heti sitten kansi irti ja moottorin vauriot tarkastukseen ennenkuin menet ja rykäiset se uudelleen tulille uudella turbolla.

          Comment

          • TMc
            Bimmer Rookie
            • Sep 2005
            • 79
            • Lohja

            #6
            Originally posted by Hemi
            Kun saat turbon irti, niin katso tarkkaan että siellä on kaikki tallella. Jos ei ole, niin heti sitten kansi irti ja moottorin vauriot tarkastukseen ennenkuin menet ja rykäiset se uudelleen tulille uudella turbolla.
            Imupuolella lavat hieman muuttaneet muotoaan, pakopuolella isompaa vahinkoa. Turbolla voi heittää vesilintua. Nyt sitten pitäisi vaan saada uusi / vähän käytetty jostain.

            Alapuolelta ei saa irti muutakuin öljyn paluukierron letkun, yhden ahtimen pulteista ja sitten pakoputken irti. Loput on pakko tehdä yläkautta. Myöskin ahdin pitää poistaa yläkautta ja tilaa ei ole yhtään liikaa

            Timo Mc
            You lose all of those races you don't go to

            Comment

            • Rado
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 716

              #7
              Originally posted by TMc
              Imupuolella lavat hieman muuttaneet muotoaan, pakopuolella isompaa vahinkoa. Turbolla voi heittää vesilintua. Nyt sitten pitäisi vaan saada uusi / vähän käytetty jostain.

              Alapuolelta ei saa irti muutakuin öljyn paluukierron letkun, yhden ahtimen pulteista ja sitten pakoputken irti. Loput on pakko tehdä yläkautta. Myöskin ahdin pitää poistaa yläkautta ja tilaa ei ole yhtään liikaa

              Timo Mc
              Mihin nuo kyseiset turbon imupuolen palaset meneekään?
              Välijäähdyttäjään vai raakasti takas palotilaan?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎