Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 liukuvan keskikyynärnojan kuluman korjaus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7432
    • Oulu

E39 liukuvan keskikyynärnojan kuluman korjaus?

Monelle E39:n liukuvan keskikyynärnojan omistajalle on varmaan tuttua tämä kannen avauksen otekohdan kuluminen:

Onko tuohon jotain helppoa toimivaa tee-se-itse-korjausta olemassa?

Kyseessähän on melko naurettavan pieni yksityiskohta, mutta tuo on kuitenkin eniten autoa "vanhentava" sisustuksen käytönjälki, mikä mulla autossa on.

Huvittavin juttu tuossa on, että kun istuskelin kaupassa 2001-mallin M5:ssä sisällä niin siinä näytti että tuota kohtaa oli jo korjattu. Tuo mattamusta oli siis kokonaan mattamustaa, mutta pinnassa näkyi epätasaisuutta joka näytti siltä että vanhan muutamasta kohdasta irronneen mattapinnoitten päälle oli laitettu uusi pinta. Voin kuvitella harhoja, mutta siltä se näytti.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

uusi osa tai raaputtelet ton "maalin" kokonaan pois, alla piilee kiiltävä muovipinta. itsellä uusi osa odottelee asentamista, vanhasta olen raaputellut noi maalit veke.

Comment

• Jess
      Newbiemmer
      • Nov 2003
      • 18

Minä otin irti sen osan ja liuottelin muistaakseni jollai tinnerillä ne maalit kokonaan pois, tuli siisti kiiltävä musta pinta, joka on minusta paremman näköinen ku se alkuperäinen, mut se taas on makuasia.

Comment

• ex-VAG
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2004
        • 408
        • Tampere

Uusi kahva maksaa muutaman euron (ainakin puhelinmalliin), miksi siis korjailla?

Comment

• Petri.Kekkonen
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 7432
          • Oulu

Tämäkin tuli korjattua, uusi osa maksoi 5,70€ ja näyttää viimeistelyn osalta paremmalta kuin entinen 10/99 valmistettu (ei näy sellaista valusaumaa siinä reunassa).

Nähtäväksi jää kauanko tuon mattapinta sitten kestää käytössä.
          E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
          E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎