Originally posted by teropa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ajotiekoneen toiminta
Collapse
X
-
Pienessäkö sitten ei välähdä jos ei ole hälyä? Mulla on orig. häly ja välähtää kyllä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by superbSiis automaatti-ilmastointi... paraniko toiminta? diagnostiikka-pistokkeesta varmaan näkee ilmastoinnin nyky-softan?Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
No tulipa sitten ostettua ko. e39. Ilmastoinnin-näyttöön sain celcius-asteet ja kulutus ja muut sydeemit nollattua. Voisko joku kertoo mitä muuta toimintoja tossa isossa ajotietokoneessa/automaatti-ilmastoinnissa on ja miten ne toimii. Ei tuosta saksankielestä pysty mitään edes päättelemään...E39 528i vm. -96
Comment
-
-
Minäkin odotan edelleen kielen vaihtoa 540ia -02,mutta en ole saanut vastausta kielen vaihdosta Laakkoselta,lupasivat kysellä saksasta,mutta
mitään ei ole kuulunut.Löytyy vain saksaa ja italiaa tällä hetkellä ja mun saksankielen taidolla en saa kaikki navin herkut käyttöön.Täytyy vissiin soittaa ja kysellä taas.
Comment
-
-
Originally posted by leifeugenMinäkin odotan edelleen kielen vaihtoa 540ia -02,mutta en ole saanut vastausta kielen vaihdosta Laakkoselta,lupasivat kysellä saksasta,mutta
mitään ei ole kuulunut.Löytyy vain saksaa ja italiaa tällä hetkellä ja mun saksankielen taidolla en saa kaikki navin herkut käyttöön.Täytyy vissiin soittaa ja kysellä taas.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by leifeugenMinäkin odotan edelleen kielen vaihtoa 540ia -02,mutta en ole saanut vastausta kielen vaihdosta Laakkoselta,lupasivat kysellä saksasta,mutta
mitään ei ole kuulunut.Löytyy vain saksaa ja italiaa tällä hetkellä ja mun saksankielen taidolla en saa kaikki navin herkut käyttöön.Täytyy vissiin soittaa ja kysellä taas.
Comment
-
-
Originally posted by -Harri-Mulle sanoivat Laakkosella että auto pitää ohjelmoida kokonaan uusiks jos haluaa kielen vaihdettua. Omasta löytyy saksa,italia, ranska valikoista ja englanniksi olisin halunnut.
Comment
-
-
Kyllä tämä on hankalaa... Autossa tuntus kyllä olevan varusteita, mutta eipä osaa käyttää!!! Pakko vaihtaa ajotietokoneen kieli enlanniksi ja hommata englanninkielinen manuaali. Kai sen Laakkoselta saa, mutta sanokaapas pari juttuu. Voiko alkuperäistä webastoo ajastaa/miten se tapahtuu ja miten aktivoin sateentunnistimen. Muukin info ajotietokoneesta ja automaatti-ilmastoinnista olisi tervetullut.E39 528i vm. -96
Comment
-
-
Originally posted by Hartza´s garage...miten aktivoin sateentunnistimen.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment