Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä madallusjouset e39 alle pks seutu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Komu
    BTCF Member
    • Sep 2004
    • 1037
    • Nurmijärvi

    Missä madallusjouset e39 alle pks seutu?

    E39 540ia 1996

    Jouset pitäis saada alle ennen uusia 20" vanteita, ettei näytä traktorilta... Vanteet tulee tällä tai ens viikolla.
    Eibach jouset madaltaa eestä 30 mm takaa 20-25 mm. Iskareita joutuu odottelemaan vielä pitkään mut ei malta...

    Kuka laittais alle ja missä? Joku kiva paja tms...

    [email protected]
    E70 X5 40d + F31 330d
    Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
    Myyty tämäkin335d E91 perheauto
    Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996
  • red devil
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1846
    • monaco

    #2
    mikä on pitkään iskareitten odottelussa? siinä on aika iso työ vaihtaa nuo madallus jouset et voi kandee laittaa sit samalla ne iskaritkin jos siis lähiaikoina olet ne saamassa
    peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...

    Comment

    • Komu
      BTCF Member
      • Sep 2004
      • 1037
      • Nurmijärvi

      #3
      Tehtaalta tarttis tilata noi Eibachhin iskarit. Parin viikon odotus, jos tilais... ja hintaahan niillä olis yli 1300€.

      Menisköhän se noilla vakioiskareilla noin maltillisella madalluksella pitkäänkin? Vai olisko ehdotuksia iskareista?

      Missä ootte ite laitattanu alle?
      E70 X5 40d + F31 330d
      Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
      Myyty tämäkin335d E91 perheauto
      Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996

      Comment

      • 525TDS Touring
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 483
        • Sahalahti

        #4
        Originally posted by Komu
        Tehtaalta tarttis tilata noi Eibachhin iskarit. Parin viikon odotus, jos tilais... ja hintaahan niillä olis yli 1300€.

        Menisköhän se noilla vakioiskareilla noin maltillisella madalluksella pitkäänkin? Vai olisko ehdotuksia iskareista?

        Missä ootte ite laitattanu alle?
        Ei pitäis 30mm madalluksella vielä eteen tarvita lyhyempiä iskareita. Ja tolppa tarvii, sekä jousien, että iskarien vaihdossa ottaa irti, eli molemmat hommat kerralla. Paitsi jos tykkää irrotella mcpherssonia moneen kertaan

        Autopaja I. Uotila Kangasala tekee kunnolla tonkin homman.
        Ex-525TDSa Touring -98
        Ex-MB E220T CDi -02
        E61 520D -09
        F11 518d -16

        Comment

        • 525tds
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2003
          • 489
          • Leppäkoski

          #5

          Tuolla saa kans kohtuu edullisen asennuksen ym..
          "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎