Pitikö pumppu mitään ääntä ??
Missä km:ssä meni vaihtoon..itsellä 235 tkm ja alkup.pumppu ??
Ei se mitään meteliä pitänyt. Pikkuhiljaa teki rapakon alle, ja sitten rupes tulemaan vettä kunnolla. Kehä II:lla Laakkosen kohdalla... Kävin sitten viemässä sinne 280 euroa
Mulla häviää talven aikana 0,5-1 litraa, jolloin keväällä/alkukesästä ajotietokone muistuttaa lisätä nestettä.
Koska kesäisin nestettä ei häviä, niin ilmeisesti (tässä tapauksessa) webasto sen johonkin hukkaa.
Mulla häviää talven aikana 0,5-1 litraa, jolloin keväällä/alkukesästä ajotietokone muistuttaa lisätä nestettä.
Koska kesäisin nestettä ei häviä, niin ilmeisesti (tässä tapauksessa) webasto sen johonkin hukkaa.
Jotenkin tutulta vaikuttais vihjaus webastosta. Itselläni teki saman talvella, eli OBC huomautti alhaisesta nestemäärästä. Asia jäi sikseen nesteen lisäyksen ja pakkasten jälkeen. Talviaamut oli webaston puuha-aikaa.
Kysyä sopiikin, että mikä siinä höyrystimessä ... minne se neste menikään?
Almandin Brown | Mineral Silber A14 | Ostra - grey
G31 540 xd -17 | F25 X3 35d -14 | BMW K13R 2013 1300cc
Sunnuntaina meni vesipumppu e39 525i -00, ajettu 114 tkm. Ensin BC ilmoitti, että jäähdytinnestettä pitää lisätä ja sitten syttyi latausvalo. Ajoin tien sivuun, nesteet maahan ja pitkin konehuonetta. Vesipumppu ihan paskana; akseli poikki. Toivottavasti ei ole hajonnut enempää...Laturin hihna on ainakin pois paikaltaan.
mulla semmonen ongelma et 2 viikkoo sitten ajotietokone huus että pitää lisätä. noh, lisättiin. sitte viime torstaina taas huus, että lisää. lisättiin taas mutta sunnuntaina piti taas lisätä. kuulostaa samalta vialta? ens viikolla menos huoltoon (528iA 12/95 190tkm)
mulla semmonen ongelma et 2 viikkoo sitten ajotietokone huus että pitää lisätä. noh, lisättiin. sitte viime torstaina taas huus, että lisää. lisättiin taas mutta sunnuntaina piti taas lisätä. kuulostaa samalta vialta? ens viikolla menos huoltoon (528iA 12/95 190tkm)
Pitäis kohta ruveta ilmestyy vettä allekkin kun seisoo paikallaan
Comment