eli vetarit yms.. muistan jostain lukeneeni et isompi operaatio oli... lukko olis hyvä saada koht kun tulee lisää tehoa (remmisarja ess:ltä), niin pääsis paikaltaan liikenteeseen helpommin
Laita tämä sit tonne projekteihin, niin päästään seuraamaan kehitystä. ESS:n setillä kuulemma herää hyvin jo alhaalta, mikä ainakin omassa harmittaa. Pitäis saada yks 540 vaik risa perä, niin sais etsittyä siihen sopivan lukkoyksikön. Ei tippuis huiput.
ps:ainiin. mites jos vak.tark. tai polisi... BUZZ vastaa HANAAAAA
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
pelkästään ratakäyttöön... no ei kai, katsotaan sit katsastuksesta jaksaako sitä suorittaa, jos tarvii pelkän pussitestin, eikä alustan osia yms tarvi vaihtaa niin sit ei olis kovin paha rasti sekään... mut kuitenki toi m5 perä nyt kiinnostais, onko siinä lyhyemmät välitykset ku täs 540 peräs, ja lukkokin olis jo vakiona (maksaa 800e) koko perä käytettynä, eli jos joku vois valaista et käykö se kiinni ilman suurempia muutoksia?
Sen tiedän että se ei sinne ihan helposti mene, jokuhan tais täällä foorumilla sellaisen itselleen virittääkin.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Jos ja toivottavasti sulla on keppiloota.
Vaihtoon menee perän lisäksi myös vetarit ja kardaania joudut lyhentämään.
Välitykset on lyhyemmät, niin että vaparina ainakin kiihtyy rivakammin, mutta nythän olet laittamassa sinne lisää vääntöä, että jaksas liikkua varmaan niillä orkkis- (aavikko) välityksilläkin...
Infoa miten prokkis etenee!
Comment