Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Ecu:sta kysyttävää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • micci
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 95

    E39 Ecu:sta kysyttävää

    Yritin tuossa etsiä ecun sekä alkuperäisen lastun numerosarjaa mutta vänkärin puolen raitisilmasuodattimen alta löytyykin kaksi boxia joista toinen lienee sitten ilmastoinnin tai automaatin ohjausyksikkö.
    Kumpikos noista kahdesta nyt sitten on se Ecu? Ja mistä tunnistan oikean piirin kun tuon aukaisee.
    Ai niin, onko tuossa erityistä huomioonotettavaa ecua irrotellessa muutakuin akun napa vaan irti. Syttyykö vikavaloa yms?
    Autona 525 TDS -98.
    525TDS A -98 Touring
  • M57D
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 46

    #2
    Originally posted by micci
    Yritin tuossa etsiä ecun sekä alkuperäisen lastun numerosarjaa mutta vänkärin puolen raitisilmasuodattimen alta löytyykin kaksi boxia joista toinen lienee sitten ilmastoinnin tai automaatin ohjausyksikkö.
    Kumpikos noista kahdesta nyt sitten on se Ecu? Ja mistä tunnistan oikean piirin kun tuon aukaisee.
    Ai niin, onko tuossa erityistä huomioonotettavaa ecua irrotellessa muutakuin akun napa vaan irti. Syttyykö vikavaloa yms?
    Autona 525 TDS -98.

    Se boksi jossa on 55-pin musta liitin. Akun napa irti, ei väkivaltaa, ei syty valoa.

    Comment

    • Aksu|
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1063

      #3
      Ja täältä oikein kuvien kera:

      Lefty, please suck this down to bmwtips.com if you think it's of any value. Also, grab the latest copy of my siren instructions since I changed the font and added disclaimers. Just remove the counter tags. Thx! Anyone have questions or comments? E-mail me. BMW '97 540iA ECU Remov



      "oikean" piirin tunnistat siitä että siinä/niissä on bmw:n tarrat päällä mikäli ne alkuperäiset on. Lastukauppias sitten kertoo näiden perusteella montako piiriä tarvii vaihtaa.
      Suosittelen varautumaan pieniin (alle 10) torxeihin että saat vaihdettavien piirien päällä olevan piirilevyn irti ja näätkin ne numerot ilman taiteilua

      PS. omassani olivat juotetut
      Last edited by Aksu|; 12-06-2006, 04:57.
      EX:
      328CiA -99
      525tdsA -98
      525i -93
      316i -95
      Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

      Comment

      • micci
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 95

        #4
        Ecu olis nyt pöydällä mutta mitenkäs tuo möltti oikein saadaan auki hajottamatta sitä??
        525TDS A -98 Touring

        Comment

        • Aksu|
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1063

          #5
          Vääntämällä ne klipsut siitä kotelon ympäriltä auki.
          EX:
          328CiA -99
          525tdsA -98
          525i -93
          316i -95
          Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

          Comment

          • micci
            Bimmer Rookie
            • Mar 2006
            • 95

            #6
            Dodii, aukeshan se lopulta kun klipsut väänsi auki ja sain lastuista sarjanumerot.
            525TDS A -98 Touring

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎