Ei pyörien suuntaus onnistunut kun oli säädöt raidetangossa niin ruosteessa & jumissa. Nyt sitten pitäisi hakea uutta osaa mutta mitenkäs tuo on, onkos tuo säätö silleen tuossa akselissa että pelkkä raidetanko riittää vai pitääkö ostaa sekä raidetanko että ulompi pää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 raidetanko
Collapse
X
-
Originally posted by hurttaEi pyörien suuntaus onnistunut kun oli säädöt raidetangossa niin ruosteessa & jumissa. Nyt sitten pitäisi hakea uutta osaa mutta mitenkäs tuo on, onkos tuo säätö silleen tuossa akselissa että pelkkä raidetanko riittää vai pitääkö ostaa sekä raidetanko että ulompi pää?
KOkeile ensin lämmittää sitä kierreosaa niin luulis jo lähtevän..
Mut jos uuden haet niin et tarvi muutako renkaan puolipään.. Lämmitä silti pilleillä sitä ensin..///M3 cab. 3,0 supercharger
Mercedes Sprinter 2004 316CDI kuorma-auto
E39 530d M-sport -00 -RIB-
VW Carawelle 2,5TDI 128kW T5 -07-RIB-
Dodge Ram 2500 400hv/1300Nm "vetojuhta"-RIB-
VW Multivan 2,5 TDI T5 -RIB-
-
-
Originally posted by DilletuningKOkeile ensin lämmittää sitä kierreosaa niin luulis jo lähtevän..
Mut jos uuden haet niin et tarvi muutako renkaan puolipään.. Lämmitä silti pilleillä sitä ensin..
Oli niin jumissa ettei lähtenyt lämmittämällä. Tarkoitatko puolipäällä osaa jota Merteil kutsuu nimellä "Raidetangon pää ulompi" vaiko "raidetankoa ilman ulompaa päätä" ?
Comment
-
-
Originally posted by Vee-eitJos säätö tosiaankin on niin jumissa ettei se aukea, tarvitset kaikki kuvassa näkyvät osat. Itse kokeilisin vielä lämpöä, rasvaa ja isompia työkaluja, tai bodari avuksi.
Comment
-
-
Originally posted by hurttaKuvassa näkyvä osa on yksi osa nmeltään "Raidepää ulompi" tai "Raidentangon pää ulompi" ja kyseessä oikea puoli.Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
-
voiko tuo raidetanko olla väljä tuolta sisemmän pallonivelen kohdalta mitenkään?
Vaihdoin kaikki uudet tukivarret eteen, mutta rattia heilutettaessa vasemmalta puolelta kuuluu naksahdus aina suunnan vaihtuessa. Kuuntelun ja käsikopelon perusteella tuntuisi että raidetanko on se, joka napsahtaa/kolahtaa. Kolahtaminen tuntui vaimenevan kun puristi tiukasti tankoa tuolta pallonivelen luota.*-06 e46 330CiA Cabriolet*
Comment
-
-
Voi olla, virheet ohjausgeometriassa kuluttavat varsinkin tota sisempää niveltä.BRCF #12 - E36 325 -91
Comment
-
-
Ja bemareissa muutenkin sisäpäät kuluu herkemmin ku ulommaiset.sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
Ite kyllä irrottaisin sen koko raidetangon sieltä hammastangosta ja kumin pois päältä niin voi kunnolla lämmitellä ja pajoottaa sitä alasimen päällä ja kiertää auki kun saa kunnolla ruuvipenkin väliin kiinni
...ja ihan varmaan aukeaa kun on oikeat otteetEi riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
itse ostaisin molemmat nivelet uusiksi, ei tarvii tiuskia ja lämmittelä eikä toi raidetangon sisempi nivel ole heti huomenna väljä, noi ei monen euron osia ole kuitenkaan.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View Postitse ostaisin molemmat nivelet uusiksi, ei tarvii tiuskia ja lämmittelä eikä toi raidetangon sisempi nivel ole heti huomenna väljä, noi ei monen euron osia ole kuitenkaan.
...Silti samaa mieltä, koko paketti uusiksi.
Comment
-
Comment