Tiesinkin jo ostaessa, että vikoja on odotettavissa. Mutta tämä vika voi olla hankala selvittää, jos kellään ei vastaavaa ole ollut. Vika on hieman samantyyppinen, kuin hieman aikaisemmassa threadissa, joka koski 523i:tä.
Eli auto sammuttelee itseään tyhjäkäynniltä itsekseen ainakin P- ja N-asennossa. D-asennossa vikaa en ole huomannut. Kun auton laittaa käyntiin, käy kone 5-10 sekuntia, ja sammuu. Startatessa käynnistyy kuitenkin normaalisti uudelleen. Ainoa, jonka huomasin, ja joka saattaa liittyä vikaan, on se että kierroksia nostettaessa tyhjäkäynti-1800rpm välinen alue hieman päkeltää, eli ei kierrä puhtaasti. Sen tuntee perslihaksissa. Fiilis on hieman samanyyppinen, kuin kaikki pytyt ei olisi mukana kuin vasta tuon n.2000rpm:n jälkeen. Vikakoodeja ei löydy.
Pitäisikö aloittaa tulpista, ja ilmanputsarista, vai onko parempia ehdotuksia? Eikös viallinen puola jätä vikakoodin? Kyse on varmasti sytytyspuolesta tai poltoaineen syötöstä? Jos on vastaavasta kokemuksia, kertokaa minulle.
Eli auto sammuttelee itseään tyhjäkäynniltä itsekseen ainakin P- ja N-asennossa. D-asennossa vikaa en ole huomannut. Kun auton laittaa käyntiin, käy kone 5-10 sekuntia, ja sammuu. Startatessa käynnistyy kuitenkin normaalisti uudelleen. Ainoa, jonka huomasin, ja joka saattaa liittyä vikaan, on se että kierroksia nostettaessa tyhjäkäynti-1800rpm välinen alue hieman päkeltää, eli ei kierrä puhtaasti. Sen tuntee perslihaksissa. Fiilis on hieman samanyyppinen, kuin kaikki pytyt ei olisi mukana kuin vasta tuon n.2000rpm:n jälkeen. Vikakoodeja ei löydy.
Pitäisikö aloittaa tulpista, ja ilmanputsarista, vai onko parempia ehdotuksia? Eikös viallinen puola jätä vikakoodin? Kyse on varmasti sytytyspuolesta tai poltoaineen syötöstä? Jos on vastaavasta kokemuksia, kertokaa minulle.
Comment