Hii-o-hoi.
Tässäpä lämmenneiden kelien johdosta kyselisin seuraavaa... Ku alkaa lämpötila olemaan lähempänä +3 kymmentä ku kahta, niin voisimpas olettaa, että auto ns. laskee allensa sammutettuna parkissa.
Mullapa ei merkitse alustaansa.
Kysymykseni kuuluu, missähän kohti on poistoputki järjestelmässä; olettasin sen lähtevän kennosta rintapellin ja moottorin välissä ja putken pää pitäisi näkyä auton alle vilkaistessa, vaan eipä näy.
Ilmastointi suoltaa kyllä niin kylmää, että säädöissä on +24 astetta ja silti meinaa tehä mieli nostaa lämpöjä, eli kylmästöinti toimii kyllä.
Miten teillä muilla, laskeeko auto kondenssivetensä allensa vai nou?
Tässäpä lämmenneiden kelien johdosta kyselisin seuraavaa... Ku alkaa lämpötila olemaan lähempänä +3 kymmentä ku kahta, niin voisimpas olettaa, että auto ns. laskee allensa sammutettuna parkissa.
Mullapa ei merkitse alustaansa.
Kysymykseni kuuluu, missähän kohti on poistoputki järjestelmässä; olettasin sen lähtevän kennosta rintapellin ja moottorin välissä ja putken pää pitäisi näkyä auton alle vilkaistessa, vaan eipä näy.
Ilmastointi suoltaa kyllä niin kylmää, että säädöissä on +24 astetta ja silti meinaa tehä mieli nostaa lämpöjä, eli kylmästöinti toimii kyllä.
Miten teillä muilla, laskeeko auto kondenssivetensä allensa vai nou?
Comment