Originally posted by kole
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39:n lämmöt nousi yllättäen ja ...
Collapse
X
-
Hinta-arvio meni METSÄÄN!
Juu, arvio meni ihan perseelleen. Hinta oli 273e. Keskusteltuani siitä että itselleni annettiin arvio vesipumpunvaihdosta osineen, n. 130e. Metroautossa vähän ihmeteltiin miksi annettu niin alhainen hinta-arvio, koska ohje työkin ko. toimenpiteeseen on 2h ja osa päälle niin siitä se hinta tulee joka on sitten n.250e. Mutta homma hoitui oikein hienosti ja keskustelut olivat molemmin puolin asialliallisia. Sain n.70e takasin summasta ja olin tyytyväinen siihen sekä tapaan miten asian hoidettiin Turun Metroautossa.
Eivät olleet siis vaihtaneen mitään muuta.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkasJuu, arvio meni ihan perseelleen. Hinta oli 273e. Keskusteltuani siitä että itselleni annettiin arvio vesipumpunvaihdosta osineen, n. 130e. Metroautossa vähän ihmeteltiin miksi annettu niin alhainen hinta-arvio, koska ohje työkin ko. toimenpiteeseen on 2h ja osa päälle niin siitä se hinta tulee joka on sitten n.250e. Mutta homma hoitui oikein hienosti ja keskustelut olivat molemmin puolin asialliallisia. Sain n.70e takasin summasta ja olin tyytyväinen siihen sekä tapaan miten asian hoidettiin Turun Metroautossa.
Eivät olleet siis vaihtaneen mitään muuta."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Itellä kanssa nousee noi lämmöt jos kone kuumana ja jää vähäksi aikaa paikoilleen. Termari, termarin kotelo, vesipumppu, flekti ja kumiputket vaihdettu sekä järjestelmä ilmattu. Mikä voisi olla vielä vikana???
Ei varmaan noihin lämpöihin liity, mutta todennäköisesti toinen lambdan antureista paskana kun tyhjäkäy huonosti ja kulutus noussu. Öljyvalo vilkahtelee myös koneen ollessa lämmin ja tyhjäkäynnillä. Heti kun kierroksia nostaa niin valo sammuu. Onko ehdotuksia mikä vois olla vikana vai johtuuko tosta lambdasta?
Comment
-
Comment