Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 540:iä ostamassa.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkeri530d
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 231
    • Oulu

    E39 540:iä ostamassa.

    Olen huomenna menossa tekemään vaihtokauppa tuommosesta 540 touringista. käyttöön otto Saksassa 10/98 tarkkaa valmistuspäivää en tiedä. mutta ilmeisesti jo sitä paranneltua mallia. mitä olisi sellaista mitä tuosta pitäisi erityisesti tarkistaa? E39:stä on kokemusta jo ennestään mutta ei tuolla tekniikalla.
    Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
    Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
    Ex. MB C 200cdi farkku -03
    Ex. Bmw 540iA T -98/99
    Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
    Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
  • -kiki-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1160
    • Hämeenkyrö

    #2
    eiköhän kaikki löydä search toiminnolla. Alustan toimivuudesta on montakin topiiccia erilaisista vetelyistä/kolinoista

    pari nopeeta:




    Sellainen ominaisuus tälläkertaa..kyse ei siis ole tutinasta vaan ratin pienestä liikkeestä ajon aikana. Eli ajetaan 80-100km\h kun päästään ratista irti niin ratti "vapisee"lievästi tästä kovempaa\hiljempaa ajaessa


    Last edited by -kiki-; 20-06-2006, 15:49.
    F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

    Comment

    • jakkeri530d
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 231
      • Oulu

      #3
      [QUOTE=-kiki-]eiköhän kaikki löydä search toiminnolla. Alustan toimivuudesta on montakin topiiccia erilaisista vetelyistä/kolinoista

      Linkeistä yksikään ei käsitellyt 540:iä ja juurikin tuota 4.4l tekniikkaa vaan yleensä e39:ää. Kirjoitinkin että E39:stä on jo kokemusta. eli kaipailin asioita mitkä ovat juuri 540:n kohdalla erityisiä, jos niitä on.
      Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
      Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
      Ex. MB C 200cdi farkku -03
      Ex. Bmw 540iA T -98/99
      Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
      Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)

      Comment

      • Rahu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 6464
        • Tuusula

        #4
        Kannattaa tsekata se valmistuskuukausi, jos se on esim. 2kk seissy jossain niin se onkin jo vanhempaa tekniikkaa.

        Kaikkein tärkein on tietysti tsekata silmämääräisesti ja sen jälkeen voi vaikka tsekata vikakoodit ja kilometrien paikkansa pitävyyden
        BMW Service
        P.o4oo925441
        [email protected]
        Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
        Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

        Comment

        • reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

          #5
          Vesipumppu kannattaa vaihtaa.
          Syylärin "paisarinletkun juuri" (siinä syylärin päällä muovien alla kulkee), niin sen kiinnitys itse syyläriin murtuu melko helposti...
          Perä ei kestä jos ajelet poikittain sillä paljonkin.
          Kone on mässy ja huoleton laite, ja lastulla saa kivasti luonnetta lisää
          Etupään kolinat jne. on sitten eri juttu, koska vajaa-moottoristen kanssa pyörien tuennat eroavat täysin.
          Niin ja suorittelen keppilootallista!
          ...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎