Olisiko kellään tallessa kuvia miltä E39 näyttää Rondellin 58 (tai jollain muulla vannemallilla) yhdistelmällä 8,5"/10"? Erityisesti kiinnostaa kuvat edestä/takaa etuviistosta/takaviistosta. Sivukuvia löysinkin jo ihan riittämiin mutta kun niistä ei käy ilmi miten pyörät on suhteessa toisiinsa ja tuleeko kuinka lähelle lokasuojien reunoja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 & Rondell 58
Collapse
X
-
Originally posted by Aksu|Ne samat 17" mitkä sielä showroomin puolella
No ihan hyviltähän nuo näyttävät. Itse tässä pähkäilen että pitäiskö ostaa 17" vai 18" vanteet. 18" näyttää sivusta ehkä hieman paremmilta mutta renkaat ovatkin sitten jo aika paljon kalliimmat. Vanteiden hinnoissa ei juuri merkittävää eroa ole enkä usko että kyyti sen kummemmaksi muuttuu vaikka profiili pieneniskin sen 5 pykälää eli 45 -> 40. Jos haluaa hiljaista menoa niin sitten pitäisi pysyä vaan 15/16" linjalla ja 55- ja yli profiilissa.
Comment
-
-
Originally posted by hurttaNo ihan hyviltähän nuo näyttävät. Itse tässä pähkäilen että pitäiskö ostaa 17" vai 18" vanteet. 18" näyttää sivusta ehkä hieman paremmilta mutta renkaat ovatkin sitten jo aika paljon kalliimmat. Vanteiden hinnoissa ei juuri merkittävää eroa ole enkä usko että kyyti sen kummemmaksi muuttuu vaikka profiili pieneniskin sen 5 pykälää eli 45 -> 40. Jos haluaa hiljaista menoa niin sitten pitäisi pysyä vaan 15/16" linjalla ja 55- ja yli profiilissa.
Sanoisin jotta riippuu ihan alustasta. Vakioalustalle ja m-sport alustalle en laittaisi missään nimessä yli 17" vannetta. Vakioalustaan en välttämättä tarjoilisi edes 17" vannetta. Alkaa mennä jo aika traktoriksi.
18" on toki hieman sopivampi koko autoon kun autokin on isohko, mutta sillon sitä tosiaan pitäisi saada enemmän tonttia kohti.
Kuten myös mietiskelit niin 17" ja 18" renkaissa on tällä hetkellä melkosen suuri hintaero. Profiilin muutoksellakin on yllättävän suuri merkitys. Itse sen huomasin tosin vasta sitten kun muutin 18" -> 17"EX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
-
Originally posted by Aksu|Sanoisin jotta riippuu ihan alustasta. Vakioalustalle ja m-sport alustalle en laittaisi missään nimessä yli 17" vannetta. Vakioalustaan en välttämättä tarjoilisi edes 17" vannetta. Alkaa mennä jo aika traktoriksi.
18" on toki hieman sopivampi koko autoon kun autokin on isohko, mutta sillon sitä tosiaan pitäisi saada enemmän tonttia kohti.
- joo tämä kyllä pitää paikkansa kun ulkonäköä ajatellaan. Pienemmälläkin madalluksella (esim. M-Sport) auto näyttää matalammalta kun alla on halkaisijaltaan pienemmät vanteet.
Kuten myös mietiskelit niin 17" ja 18" renkaissa on tällä hetkellä melkosen suuri hintaero. Profiilin muutoksellakin on yllättävän suuri merkitys. Itse sen huomasin tosin vasta sitten kun muutin 18" -> 17"
- joo hintaeroa on, mutta olikos nuo 40-satjalaiset nyt sitten muka paljonkin kovemmat? Mulla on ollut aikanaan Passatissa alla 235/40-18 ja kyllähän ne kovat oli mutta tiedä sitten olisko ero ollut kovinkaan suuri 45- sarjan 17" kumeihin?
btw. onkos kellään kuvaa E39 jossa on alla Brockin B1 vanteet? Lienee aika harvinainen yhdistelmä.
Comment
-
Comment