Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 525tds kestävyys ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dman
    Newbiemmer
    • May 2005
    • 8

e39 525tds kestävyys ?

haulla olenkin jo yrittänyt vastauksia ettiä, manuaali taitaa kestää hiukan enemmän, jos virittää kuin tomaatti.mutta mitäs manuaali sitten kestää ? tehotavote siinä 200 - 250hv haarukassa ja käyttöluotettavuutta haetaan. kummalla vaan laatikolla ( jos kestää ? ) pelkkä lastu ei taida olla mikään paras vaihtoehto ( eikä kyllä riitäkkään ) mites kun olen kuullut pahaa sanottavaa jotta on kovasti kansiongelmia ? kiitokset jo etukäteen vastauksista
  • pöhinä
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 39
    • Oslo

no juu. ittellä E34 samalla koneella ja tomaatti. Jostain oon lueskellu että n. 200hepoa on siinä tuon laatikon sietokynnyksen ylärajoilla. mulla alkaa laatikko oleen jo vaihtokunnossa. pientä viriviriä on tehty, muta vain pientä (160-170hv).
    Juu ja kansi tosiaan vaihdettu uuteen kuukausi sitten. (3140€ tuli hintaa rempalle. jotkut on maksanu 4000€:kin) Kansi ON HERKKÄ, vesikierto henkimaailman hommia. Ja jos meinaat tehoja ottaa ton 250hv, niin pullonkauloja löytyy enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Mutta budjettikysymyksiähän nämä vain on. Jos on tarpeeksi paalua takana, nii onnea matkaan!

Comment

• Happo
      BTCF Member
      • Sep 2004
      • 922
      • Kauhajoki

Nyt sitten sellainen jutuu, että e39 tds:n kansi on parempi, mitä e34:ssa. Ei halkeile, jos normaalisti ajellaan. Samoin syöttöpumpun määränsäädin on muutettu semmoiseksi, että kestää. Ei muuta kuin kovaa ajoa.
      Ford S-Max 2.0
      Kilpuri VW Golf III VR6
      ex:

F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎