Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 39 -00:ssa oleva GSM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TMW
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 145
    • Kempele

E 39 -00:ssa oleva GSM

Moi

Itsellä autossa lojuu paikallaan keskikonsolissa tuo puhelin, joka ei toimi...
    Luuri toimii ,on testattu toisessa autossa. Onko vinkkiä mistä vian etsintä kannattaa aloittaa...SIM:n paikkahan on siinä telineessä, joka nostaa kapulan ylös..meinaan vaan kun peräkontissa toinen vastaavan näköinen paikka vasemmalla pyöräkotelon päällä...mikäs se on ?

-Teijo
  • kaupto
    Newbiemmer
    • Oct 2005
    • 6
    • kokkola

Originally posted by TMW
    Moi

Itsellä autossa lojuu paikallaan keskikonsolissa tuo puhelin, joka ei toimi...
    Luuri toimii ,on testattu toisessa autossa. Onko vinkkiä mistä vian etsintä kannattaa aloittaa...SIM:n paikkahan on siinä telineessä, joka nostaa kapulan ylös..meinaan vaan kun peräkontissa toinen vastaavan näköinen paikka vasemmalla pyöräkotelon päällä...mikäs se on ?

-Teijo
    mulla on kans perä kontissa joku imeen kortin lukia paikka ei hajuakaan mikä se on ja ei oo jaksanut purkaa sisustaa et vois seurata piuhoja minne ne menee mul kyllä toimii se puhelin ja kortti on siinä luurin alla mulla on paikalla dna kortti ja hyvin pelaa jos joku viisaampi tietäs mikä se kortti paikka perä kontissa on niin kiinnostais kans tietää

Comment

• jMh
      Bimmer Rookie
      • Feb 2005
      • 167
      • Napapiirin tuntumassa...

Hmmm...
      Itse en saanut kyynärnojan korttipaikan kautta puhelinta pelaamaan ollenkaan, mutta kun kortin lykkäsi tavaratilan kortinlukijaan niin luuri alkoi toimia moitteettomasti. Soneran ja saunalahden kortit on nyt kokeiltu.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä virkaa on kahdella korttipaikalla?
      E46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
      Ex: E39 528i Touring 1997

Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.

Comment

• -Tapi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3117
        • Välisuomi

..lukee käyttöohjeissa..

Takakonttiin voi laittaa Simmin kiinteästi ja toinen on tarkoitettu "väliaikaiskäyttöihin" (esim yksi simmi kannettavassa kännykässä ja autossa).
        ---

Comment

• TMW
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 145
          • Kempele

Puhe-elin

Kiitosta...
          pitäiskö luurin näyttöön/ tietokoneen näyttöön tulla "elämää" ilman simmiä, kun painelee hantaakeja puhelimesta tai ajokoneesta ?
          Mulla ei tapahdu mitään....?

-TEijo

Comment

• Kajakki
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 460
            • Helsinki

Originally posted by TMW
            Kiitosta...
            pitäiskö luurin näyttöön/ tietokoneen näyttöön tulla "elämää" ilman simmiä, kun painelee hantaakeja puhelimesta tai ajokoneesta ?
            Mulla ei tapahdu mitään....?

-TEijo
            Olisiko puheaika loppu

Eivaan nyt harmittaa kun omassani ei ole tuollaista vanhaa kunnon autopuhelinta, etenkin kun saivat vihdoin lanseerattua nuo kaksoiskortit
            e34 520ia -89/90 kiireettömään ajoon ok

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎