Aloitetaanpas tuolla oleellisimmalla, eli tuossa toissapäivänä hävisi tosiaan tyhjäkäynnillä tehostaja kokonaan, ei palaudu virtoja pois käyttämällä, akun kenkä irti ym. kokeiltu. Nestettäkin on atf säiliössä ihan hyvästi.
Pumppu pitää pientä vaimeaa jurinaa/sirinää rattia käännettäessä mutta ei jaksa syystä tai toisesta tehostaa ohjausta, vasta yli 2000rpm jälkeen ohjaus alkaa muuttumaan kevyemmäksi, missä voisi olla vika?
Voiko kampiakselin asentotunnistimella olla tuon systeemin toimintaan vaikutusta?
Tehostaja toimi muutama päivä sitten mielestäni vielä aivan mainiosti, kevyt käännellä parkissa ja jämäkämpi sitten kovassa vauhdissa. Niin ja autona tosiaan 11/96 mallin kolmiysi.
Pumppu pitää pientä vaimeaa jurinaa/sirinää rattia käännettäessä mutta ei jaksa syystä tai toisesta tehostaa ohjausta, vasta yli 2000rpm jälkeen ohjaus alkaa muuttumaan kevyemmäksi, missä voisi olla vika?
Voiko kampiakselin asentotunnistimella olla tuon systeemin toimintaan vaikutusta?
Tehostaja toimi muutama päivä sitten mielestäni vielä aivan mainiosti, kevyt käännellä parkissa ja jämäkämpi sitten kovassa vauhdissa. Niin ja autona tosiaan 11/96 mallin kolmiysi.
Comment