Huomasin nyt illalla ajaessa, että haisee ihan hirvittävä dieselin löyhkä. No sitä itseään näyttää vuotavan jostain moottorin alle "suojapanssarille", ja aika reippaasti vielä, kun oli pohja laajalta alueelta naftassa. Vuotaminen näyttäis ainakin vähän laantuvan, kun auto ei ole ajossa, mutta ainakin näin reilu tunti edellisestä ajosta, sitä sieltä vielä tulee. Oon yrittäny konehuoneeseen katsella, mutta sitä kautta ei löydy vuotoa. Ilmeisesti vuoto on koneen alla. Ehdotuksia ja korjausvinkkejä kaivataan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 naftat vuotaa pihalle!
Collapse
X
-
Suihkujen paluuletkut kannattaa katsoa ensin, eli muovikansi koneen päältä pois kone käyntiin ja sitten pällistelemään tuleeko ainetta pihalle. Jos ei sieltä tärppää niin suodattimelta pumppuun menevä letku voipi olla pumpun päästä löysänny, on jo vähän vaikeampi havaita mutta altapäin imusarjan alle tähystäen pitäsi jotain näkyä.
-
-
mulla vuoti se joku diisselin paluuletku...yleinen vika kuulemma, joku muoviletku tms joka haurastuu, tai sitten kyseisen letkun kiristin löystynyt/hajalla
ukot vaihto kumiletkun ja kiristimen ja homma futaa
EDIT: ei mulla tarvinnut muoveja irrotella ollenkaan että kyseinen letku näky... koneen oik.etureunassa, vaikee kolo mutta siellä näky kosteena läjä letkujaLast edited by AkiV; 28-08-2006, 21:42.E39 530dA Touring -00
Comment
-
Comment