E39 523i kytkin napsuu (ja narisee)
Collapse
X
-
No perskeles! Täällä narisee myös. Oisko se kytkinkäpälän "saranointi" joka siellä narisee?
-
Joo samaa oli mullakin. Siellä kytkinkopan sisällä narisee varmaan sen kytkinmen männän ja käpälän kosketuspinnat. Sylinteri irti ja sprayrasvaa vaan sinne niin hiljenee. Ei tietenkään niin paljoa että levylle joutuu.Originally posted by Petri.KekkonenNiin, yritin sanoa että ei kai se nyt sentään siellä ole. Mutta olet varmaan oikeassa sen suhteen missä itse vika on. Pitää ottaa jotain rasvaa mukaan ja käydä nosturilla/montulla tutkimassa hommaa.
Leave a comment:
-
Niin, yritin sanoa että ei kai se nyt sentään siellä ole. Mutta olet varmaan oikeassa sen suhteen missä itse vika on. Pitää ottaa jotain rasvaa mukaan ja käydä nosturilla/montulla tutkimassa hommaa.Originally posted by jr66Jarrupolkimen akseli kabiinin ulkopuolella ?
Leave a comment:
-
Jarrupolkimen akseli kabiinin ulkopuolella ? Tuota noin, olisko se kuiteskin siellä sisäpuolella. Mulla kuulu samaa ääntä e36:sta, paikallistettu kytkinkopan sisään, pikakorjauksena työsylinteri irti ja jotain spraymömmöä "sinne päin" sylinteri kiinni ja ääni häipyi lähes kokonaan. Oikea korjaustyyli on tietenkin ottaa loota pois ja tutkia asia kunnolla.Originally posted by Petri.KekkonenJo jonkin aikaa olen huomannut kytkintä painettaessa jalassa tuntuvaa pientä tärinää, mutta tänään kun painelin kytkintä ovi auki niin kuului selvää narinaa. Tuo narina vain tulee jostain konehuoneen puolelta eikä siis ole kuulunut ollenkaan sisään. Onko kellään muulla ollut vastaavaa?
Hemi kertoi jossain aiemmassa kytkinjutussa täällä että jarrupolkimen akselin kuivuminen voi aiheuttaa narinaa. Onko nyt kuitenkin niin että tuo akseli olisi kabiinin ulkopuolella eikä siitä kuuluva narina kuuluisi sisälle vaan vain ulos?
Leave a comment:
-
E39 523i kytkin napsuu (ja narisee)
Jo jonkin aikaa olen huomannut kytkintä painettaessa jalassa tuntuvaa pientä tärinää, mutta tänään kun painelin kytkintä ovi auki niin kuului selvää narinaa. Tuo narina vain tulee jostain konehuoneen puolelta eikä siis ole kuulunut ollenkaan sisään. Onko kellään muulla ollut vastaavaa?
Hemi kertoi jossain aiemmassa kytkinjutussa täällä että jarrupolkimen akselin kuivuminen voi aiheuttaa narinaa. Onko nyt kuitenkin niin että tuo akseli olisi kabiinin ulkopuolella eikä siitä kuuluva narina kuuluisi sisälle vaan vain ulos?
EDIT: Otsikko vaihdettu, uusi vika uudessa viestissä lopussa.Last edited by Petri.Kekkonen; 23-01-2007, 20:30.Tags: None
Leave a comment: