Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 530d pakoputken etuosa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • touring39
    BTCF Member
    • May 2005
    • 3901
    • Kaarina

    e39 530d pakoputken etuosa

    Katkes perhana pakari tosta toisen jousto-osan kohdalta, ja ainakaan ME-auto ei nähnyt hitsaamista vaihtoehtona, joten hommasin romiksesta uuden tilalle, kun orkkis olis maksanut 660 eukkaa. Tosin romikseltakin vielä 350 eukkaa

    Tulipas mieleen, että kantsiskos kyseinen osa säilyttää, kun siinä on kuitenkin toimivat katit ja muuten putki on ookoo. Mä voisin vaikka antaa sen ilmaiseks jollekulle foorumilaiselle, jos siis on tarvetta. Ja kyseessähän on toi osa 1 vuosimallista -00:



    Maanantaina se vaihdetaan, mut jos joku haluaa sen, niin privalla sitten ennen maanantaiaamua viestiä. Muuten saavat heittää sen poijes.
    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

    Ex:
    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
  • MakeJ
    BTCF Member
    • Jun 2005
    • 324
    • Hml

    #2
    Mulla oli kans etuputken joustopaloissa muutama pieni reikä, mutta putki oli muuten kuin uusi. Uusia erilaisia joustopaloja saa esim. Motonetistä. Ostin paikallisesta varaosaliikkeestä uudet joustoputket ja hitsasin vanhojen tilalle. On melko helppo homma kunhan on tarkkana, että putki tulee edelleen samaan asentoon ja on saman mittainen. Hintaa korjaukselle tuli noin 60 egee ja putki on taas melkein uuden veroinen. Melkein olis sunkin kannattanut vaihtaa/vaihdattaa vaan uudet joustopalat vanhaan putkeen.
    E60 535dA LCI -07 M-sport
    E39 530dAT -99 "M-sport"

    Comment

    • touring39
      BTCF Member
      • May 2005
      • 3901
      • Kaarina

      #3
      Näin sitä oppii. Parempi liian myöhään kuin ei milloinkaan. Eli kiitos kumminkin tiedosta.

      Noh, tuleepahan pysyttyä orkkisvaraosalinjalla.
      Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

      Ex:
      e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

      Comment

      • Tojopa
        BTCF Member
        • Mar 2004
        • 1592
        • Kuopio

        #4
        Nostetaanpas tämä vanha ketju ylös, kun ehkä parhaiten useista E39 530d pakoputkea käsittelevistä ketjuista omaan tilanteeseen sopii.

        Eli miten käytännössä eroaa manuaalin ja automaatin pakoputken etuosa? Ensimmäisen postauksen kuvasta osa numerolla 1. ETK antaa manuaalille ja automaatille eri osanumeron, vaikka kovasti samalta osat näyttävät. Onko suuria ongelmia sovittaa nämä osat ristiin? Vai onko niin, että marmorilta tilatessa tuon etuputken mukana tulee kiinnikkeitä ym., jotka poikkeavat vaihteistosta riippuen?
        Last edited by Tojopa; 16-11-2011, 11:09.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎