Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 39 etupäästä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pazze
    Newbiemmer
    • Sep 2006
    • 2

E 39 etupäästä

Itselläni on 528 vm -97 bimmeri ja kysyisinkin raadilta kun olen uusi merkin suhteen, Vanhoista etuiskareista oin paras maku mennyt... niin minkälaista settiä suosittelisitte , mieli tekisi vähäsen madaltaa keulaa... KL :ltä löytyisi -40mm etujouset merkkinä H&R ja olisiko iskareiksi motonetista 520-530 E39 Eteen (ei Sport-alusta/"M"). . . . . . . . . . 85-4150 79.90 ??? vaiko 520-530 E39 Eteen/Sport-alusta ja "M" BogeSachs. . . . . . 85-4278 109.00 ??? olisiko näistä mihinkään... riittäisikö vakiopumput -40 jousille. elikkä mitä eroa näillä motonetin pumpuilla on . Kokemuksia tarvitaan ja suosituksia toimivista kokoonpanoista ... kiitos.
    Last edited by pazze; 08-09-2006, 17:30.
  • jMh
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 167
    • Napapiirin tuntumassa...

Näistä alustahommista löytyy juttua vaikka kuinka paljon kunhan vähän haeskelee.
    Tuo H&R jousivalinta ei varmasti ole huono ja KL-osista saa sachs advantage iskaria joka on tarkoitettu sport/M alustoille, hintaa oli muistaakseni n. 120 ekua kappale. Itse vaihdoin keväällä nämä pumput sport-alustan keulaan, suunnitelmissa olisi vielä laittaa nuo H&R jouset kun vaikuttaisi alkuperäiset etujouset jo hieman väsyneiltä.
    E46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
    Ex: E39 528i Touring 1997

Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.

Comment

• piedrondo
      Newbiemmer
      • Aug 2004
      • 25
      • Etelä Suomi

Originally posted by pazze
      Itselläni on 528 vm -97 bimmeri ja kysyisinkin raadilta kun olen uusi merkin suhteen, Vanhoista etuiskareista oin paras maku mennyt... niin minkälaista settiä suosittelisitte , mieli tekisi vähäsen madaltaa keulaa... KL :ltä löytyisi -40mm etujouset merkkinä H&R ja olisiko iskareiksi motonetista 520-530 E39 Eteen (ei Sport-alusta/"M"). . . . . . . . . . 85-4150 79.90 ??? vaiko 520-530 E39 Eteen/Sport-alusta ja "M" BogeSachs. . . . . . 85-4278 109.00 ??? olisiko näistä mihinkään... riittäisikö vakiopumput -40 jousille. elikkä mitä eroa näillä motonetin pumpuilla on . Kokemuksia tarvitaan ja suosituksia toimivista kokoonpanoista ... kiitos.
      Edelliseen samanvuotiseen, eli -97 E39:ään laitoin Sachs Perfomance paketin joka oli kyllä ajettavuuden kannalta hemmetin hyvä. Tuo paketti teki siitä mielestäni hieman liian matalan, sillä mökkireissuja ei voinut tehdä ilman ilkeitä pohjakosketuksia. Autotallin kynnyksen yli meni ainoastaan peruuttamalla ilman pohjakosketusta. Pähkinänkuoressa: ajo-ominaisuuksien puolesta olin todella tyytyväinen, "maasto-ominaisuukset" tuotti ongelmia.

Tällä foorumilla löytyy tosiaan aika paljon sekä pohdintaa että kokemusta E39 alustan muutoksista, eli ei muuta kuin kahlaamaan läpi noita keskusteluja.
      E39 535iA Individual -01
      ex E39 525tds Touring -97

Comment

• pazze
        Newbiemmer
        • Sep 2006
        • 2

Kävin tuossa iskaritestissä ja tulos oli enempi kuin hämmästyttävä. etu vasen 46 ja etu oikea 0, elikkä aivan loppu, nesteetkin jo pihalla. osaisiko joku suositella hyvää asennuspaikkaa tampereelta... vai onko pahakin homma itse ruveta vaihtamaan iskareita eteen vai kannattaako suosiolla viedä liikkeeseen.

Comment

• 525TDS Touring
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2004
          • 483
          • Sahalahti

Originally posted by pazze
          Kävin tuossa iskaritestissä ja tulos oli enempi kuin hämmästyttävä. etu vasen 46 ja etu oikea 0, elikkä aivan loppu, nesteetkin jo pihalla. osaisiko joku suositella hyvää asennuspaikkaa tampereelta... vai onko pahakin homma itse ruveta vaihtamaan iskareita eteen vai kannattaako suosiolla viedä liikkeeseen.
          Autopaja I. Uotila Kangasala 03-3771265. On paljon kokemusta E39: stä. Vikakoodien lukua lukuunottamatta kaikki hommat onnistuu, myös huoltovalojen nollaus, eikä hintakaan ole päätähuimaava.
          Ex-525TDSa Touring -98
          Ex-MB E220T CDi -02
          E61 520D -09
          F11 518d -16

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡