Itselläni on 528 vm -97 bimmeri ja kysyisinkin raadilta kun olen uusi merkin suhteen, Vanhoista etuiskareista oin paras maku mennyt... niin minkälaista settiä suosittelisitte , mieli tekisi vähäsen madaltaa keulaa... KL :ltä löytyisi -40mm etujouset merkkinä H&R ja olisiko iskareiksi motonetista 520-530 E39 Eteen (ei Sport-alusta/"M"). . . . . . . . . . 85-4150 79.90 ??? vaiko 520-530 E39 Eteen/Sport-alusta ja "M" BogeSachs. . . . . . 85-4278 109.00 ??? olisiko näistä mihinkään... riittäisikö vakiopumput -40 jousille. elikkä mitä eroa näillä motonetin pumpuilla on . Kokemuksia tarvitaan ja suosituksia toimivista kokoonpanoista ... kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 39 etupäästä
Collapse
X
-
Näistä alustahommista löytyy juttua vaikka kuinka paljon kunhan vähän haeskelee.
Tuo H&R jousivalinta ei varmasti ole huono ja KL-osista saa sachs advantage iskaria joka on tarkoitettu sport/M alustoille, hintaa oli muistaakseni n. 120 ekua kappale. Itse vaihdoin keväällä nämä pumput sport-alustan keulaan, suunnitelmissa olisi vielä laittaa nuo H&R jouset kun vaikuttaisi alkuperäiset etujouset jo hieman väsyneiltä.E46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
Ex: E39 528i Touring 1997
Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.
-
-
Originally posted by pazzeItselläni on 528 vm -97 bimmeri ja kysyisinkin raadilta kun olen uusi merkin suhteen, Vanhoista etuiskareista oin paras maku mennyt... niin minkälaista settiä suosittelisitte , mieli tekisi vähäsen madaltaa keulaa... KL :ltä löytyisi -40mm etujouset merkkinä H&R ja olisiko iskareiksi motonetista 520-530 E39 Eteen (ei Sport-alusta/"M"). . . . . . . . . . 85-4150 79.90 ??? vaiko 520-530 E39 Eteen/Sport-alusta ja "M" BogeSachs. . . . . . 85-4278 109.00 ??? olisiko näistä mihinkään... riittäisikö vakiopumput -40 jousille. elikkä mitä eroa näillä motonetin pumpuilla on . Kokemuksia tarvitaan ja suosituksia toimivista kokoonpanoista ... kiitos.
Tällä foorumilla löytyy tosiaan aika paljon sekä pohdintaa että kokemusta E39 alustan muutoksista, eli ei muuta kuin kahlaamaan läpi noita keskusteluja.E39 535iA Individual -01
ex E39 525tds Touring -97
Comment
-
-
Kävin tuossa iskaritestissä ja tulos oli enempi kuin hämmästyttävä. etu vasen 46 ja etu oikea 0, elikkä aivan loppu, nesteetkin jo pihalla. osaisiko joku suositella hyvää asennuspaikkaa tampereelta... vai onko pahakin homma itse ruveta vaihtamaan iskareita eteen vai kannattaako suosiolla viedä liikkeeseen.
Comment
-
-
Originally posted by pazzeKävin tuossa iskaritestissä ja tulos oli enempi kuin hämmästyttävä. etu vasen 46 ja etu oikea 0, elikkä aivan loppu, nesteetkin jo pihalla. osaisiko joku suositella hyvää asennuspaikkaa tampereelta... vai onko pahakin homma itse ruveta vaihtamaan iskareita eteen vai kannattaako suosiolla viedä liikkeeseen.Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
Comment