Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 alusta timmiksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuomoo
    Bimmer Rookie
    • Jun 2006
    • 97
    • Kla

    #16
    Originally posted by veku View Post
    Näillä näkymin kaikki hilut keulaan \alustaan sekä kenties muutakin rompetta tilataan Saksasta..
    Mistä meinasit tilata? Tuleeko paljonkin halvemmaksi kuin suomesta?

    Comment

    • TJJ
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 7591
      • Jyväskylä

      #17
      Originally posted by tuomoo View Post
      Mistä meinasit tilata? Tuleeko paljonkin halvemmaksi kuin suomesta?
      http://www.atp-autoteile.de/ tai saman firman eBay kaupasta: http://stores.ebay.de/ATP-Autoteile
      Tulee halvemmaksi... Tuolla juttua minun tilauksesta ja osien sopivuudesta/toiminnasta: http://www.btcf.fi/forum/showthread....859#post692859
      E39 528iA

      Comment

      • tuomoo
        Bimmer Rookie
        • Jun 2006
        • 97
        • Kla

        #18
        Originally posted by TJJ View Post
        http://www.atp-autoteile.de/ tai saman firman eBay kaupasta: http://stores.ebay.de/ATP-Autoteile
        Tulee halvemmaksi... Tuolla juttua minun tilauksesta ja osien sopivuudesta/toiminnasta: http://www.btcf.fi/forum/showthread....859#post692859
        Mitenkäs tuo tilaus käytännössä tapahtuu? Paljonko tulee kuluja suomeen? Saako kuluitta/vähimmällä kuluilla jos tilaa yli 200? Ei tuo saksa oikeen luonnistu.

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #19
          Originally posted by Rahu View Post
          Joo siis jokaisellahan on oikeus omaan autoonsa laittaa mitä osaa tahansa mutta jos motonetistä haette kaikki alustanosat mitkä ei ole alkuperäisosia niin väitän että autonne painaa sen jälkeen n.~100kg enemmän!
          Olisiko tuo painomäärä syntymässä kallistuksenvakaajien teräksisistä koiranluista? Niitähän tosiaan yleismalliosina toki on teräksisinä ja alumiinisina.

          Comment

          • TJJ
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 7591
            • Jyväskylä

            #20
            Originally posted by tuomoo View Post
            Mitenkäs tuo tilaus käytännössä tapahtuu? Paljonko tulee kuluja suomeen? Saako kuluitta/vähimmällä kuluilla jos tilaa yli 200? Ei tuo saksa oikeen luonnistu.
            Webbikaupasta valitsemalla sopivat osat tai eBaysta. eBay:sta tilaamisesta löytyy täältä searchilla pitkä viestiketju. Maksu EU-tilisiirtona tai Paypal-maksuna, kummastakaan ei tule lisäkuluja. Postikulut oli 26,90 ja siihen samaan hintaan sai kaikki tuotteet. Tuon liikkeen myyjä vastasi ainakin minulle sähköpostiin nopeasti ja sujuvalla englannilla joten saksan ei tarvitse sujua.
            E39 528iA

            Comment

            • tuomoo
              Bimmer Rookie
              • Jun 2006
              • 97
              • Kla

              #21
              Sopiiko nuo alatukivarret tuolta http://www.atp-autoteile.de/ nro.417451 ja 417452 tuohon mun 528 touring -97? Mitä eroa tuohon pakettiin nro.660280? Tuos jälkimmäisessä lukee auBer 535 540 M5, mitäs se meinaa?

              Comment

              • TJJ
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 7591
                • Jyväskylä

                #22
                Originally posted by tuomoo View Post
                Sopiiko nuo alatukivarret tuolta http://www.atp-autoteile.de/ nro.417451 ja 417452 tuohon mun 528 touring -97? Mitä eroa tuohon pakettiin nro.660280? Tuos jälkimmäisessä lukee auBer 535 540 M5, mitäs se meinaa?
                Eka numeroissa on vasen ja oikea osa erikseen tilattavissa, tuossa 660280-paketissa on molemmat. Käy sinun autoon. Ausser juttu tarkoittaa, että osa käy kaikkiin muihin paitsi 535, 540 ja M5 malleihin. Sitten tietty vielä reaktiotangot kannattaa tilata ja vaihtaa eli 660301 paketti.
                E39 528iA

                Comment

                • tuomoo
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2006
                  • 97
                  • Kla

                  #23
                  Originally posted by TJJ View Post
                  Eka numeroissa on vasen ja oikea osa erikseen tilattavissa, tuossa 660280-paketissa on molemmat. Käy sinun autoon. Ausser juttu tarkoittaa, että osa käy kaikkiin muihin paitsi 535, 540 ja M5 malleihin. Sitten tietty vielä reaktiotangot kannattaa tilata ja vaihtaa eli 660301 paketti.
                  Ehdin vaihtaa jo nuo puslat reaktiotankoihin ja sillä lakkas kyllä tärinät jarruista mulla, mut hienoinen "lotina" keulassa havaittavissa vielä.

                  Comment

                  • docjones
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2005
                    • 127

                    #24
                    Originally posted by Hemi View Post
                    Olisiko tuo painomäärä syntymässä kallistuksenvakaajien teräksisistä koiranluista? Niitähän tosiaan yleismalliosina toki on teräksisinä ja alumiinisina.
                    ATP:n koiranluut ovat teräksiset ja painavat noin 200g eli 0,2kg kappaleelta. Tuosta ei kovin montaa kymmentä grammaa saisi alumiinilla säästettyä ja en edes usko että koiranluita olisi alumiinisina saatavana.
                    Itse reaktiotangot painavat 1,3kg kappaleelta ja ovat alumiinia. Vaikuttavat kokoon ja rakenteeseen nähden huomattavan kevyiltä. Lisäksi valujälki on päällisin puolin siistiä ja itse nivelet ja muut palat(nivelien suojat, itse puslat jne) näyttävät myös kohtuullisen laadukkailta. Saapa nähdä miten kestävät kun ensi viikolla laitetaan paikalle.

                    -
                    JN

                    Comment

                    • TJJ
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2003
                      • 7591
                      • Jyväskylä

                      #25
                      Originally posted by docjones View Post
                      ATP:n koiranluut ovat teräksiset ja painavat noin 200g eli 0,2kg kappaleelta.
                      BMW:n alkuperäisetkin koiranluut ovat edessä terästä, vain takana ne ovat alumiinia (ja muodoltaan erilaiset).
                      E39 528iA

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎