Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 540 tietoutta tarvitaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _chris_
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 442
    • Nokia

    E39 540 tietoutta tarvitaan

    On tuo E34 525 palvellut hyvin ja pitkään, mutta nyt alkaa tuntua pientä kuumeen poikasta, että uutta käyttöpeliä pitäisi saada alle. Ja kun ei viitsisi suorituskyvyssäkään takasinpäin mennä niin tuo E39 540 olisi harkinnan alla. Löytyisikö vastauksia seuraaviin ihmetyksen aiheisiin?

    Tämä suuri 9/98-mullistus koskee siis kaikkia E39-malleja? Tuliko tuohon M62-koneeseen suuria muutoksia tässä vaiheessa?

    Onko jotain visuaalisia seikkoja, joista voisi erottaa ennen ja jälkeen 9/98-mallit toisistaan (nimenomaan M62-koneella)?

    Eihän tuossa automaatissa ole mitään E34-automaattia vastaavia kuulaongelmia? Onko Steptronicissa tapahtunut kehitystä vuosien aikana? Eroaako tuo 540-mallin Steptronic pienemmistä malleista?

    Juu, näillä alkuun. Kiitoksia.
    BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
    Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
  • S.P.R
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1009
    • Oulu area

    #2
    99 malleihin tuli M62TU jossa on imupuolen vanos. Ulkoisia muutoksia ei kai hirveästi tuolloin tullut, mutta penkin lämmittimien katkaisijat ainakin vaihtuivat E39 steptroniceissa ei ole kuulaongelmaa vastaavia perusvikoja. 98 malleihin tuli jotain uutta vaihteiston puolelle, ainakin ohjaus/softa puolelle.

    Comment

    • KaitsunM5
      Bimmer Rookie
      • Aug 2006
      • 56
      • Tampere

      #3
      tossa olis jotain tietoutta yleisesti E39 mallista ja jotain myös 540:tä ->
      http://www.ajovalo.net/Mallit/BMW_E39.htm
      E39 528i M Sport

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎